d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > @ Makta
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 25 2012 09:52am
TL;DR

Läste en del av de dock.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 25 2012 10:08am
Tråkigt. Diggar deras musik!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 25 2012 10:51am
Quote (PlaaD @ 25 Jul 2012 17:38)


jew not mad
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jul 25 2012 02:28pm
"– Nej. Men jag är stolt över att ha lite finnblod i ådrorna. Finnarna visade lite kuk under andra världskriget. Medan svenskarna bara var diplomatiska. Fan vad vi tjänade på att inte välja sida"


lol'd :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 25 2012 04:46pm
Jag blir fruktansvärt imponerad av Ultima thules strategi att flörta kraftigt med högernationalism men aldrig riktigt ta ställning någonstans.

Hade dom bekräftat att dom låg åt ena eller andra hållet hade dom blivit avfärdade men dom har aldrig bekräftat eller dementerat något vilket skapar intresse.

+7 internetz

Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Jul 26 2012 03:03am
på tiden.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 26 2012 09:02am
Quote (RistVaLL @ 26 Jul 2012 10:03)
på tiden.


Need stryk?

Det är ju tråkigt men dom fortsätter med Hotrod Frankie iaf vad jag har förstått.

http://www.youtube.com/watch?v=jHRgD5DXX70
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 26 2012 09:07am
Quote (Makta @ Jul 26 2012 05:02pm)
Need stryk?

Det är ju tråkigt men dom fortsätter med Hotrod Frankie iaf vad jag har förstått.

http://www.youtube.com/watch?v=jHRgD5DXX70


yes
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 26 2012 09:08am
The adolfs har ju gjort en skön låt annars

Sola i karlstad heter den
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll