Quote (orvars @ 24 Jul 2012 19:26)
Tack!

Det är många som säger att det är bra skola med väldigt bra status, senast var det 98% som fick jobb direkt efteråt.
Kommer bli grymt nice hoppas jag

Nån svensk på jsp som bor runt blekinge?
Ah, jag är generellt kritisk mot att utbilda sig inom media, men hyper island är jag positiv till, för vad jag har förstått så håller deras utbildning hög kvalitet och är eftertraktad i arbetslivet.
Tror absolut du får jobb om du firrar utbildningen!
