d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skulle Kanske Vara Gott Med Hjälp Med Photoshop
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 20 2012 11:13am
http://a1556.g.akamai.net/7/1556/1572/10932e079fd74e/www.disney.se/kalleanka/ankeborg/portratt/portrettbilder/portretter/guffen.gif

nån som kan fixa till den med ava kraven. 64x64 50kb

transforma sen shift-dra så den håller proportionerna plS
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 20 2012 11:14am
Vill du ha den transparent?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 20 2012 11:14am
Quote (umade @ 20 Jul 2012 19:14)
Vill du ha den transparent?


yes. png eller gif spelar ingen roll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 20 2012 11:21am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 20 2012 11:22am
Gås jag trodde du var PhotoshoparN?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 20 2012 11:25am
Quote (Svartermetalisk @ 20 Jul 2012 19:22)
Gås jag trodde du var PhotoshoparN?


Jag var, men har inte det installerat på någon av mina datorer längre. Sen är det ett intresse som har dött ut.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 20 2012 11:25am
Quote (umade @ 20 Jul 2012 19:21)
http://i49.tinypic.com/8vxjxs.png


Starkt jobbat chokladbiten <3
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll