Det är ju trots allt LÖRDAG! Lite sol ute, bäst att ha koks-brillorna på!

Förövrigt om han nu väl köper champagne med alkohol i så är det dom lite billigare varianterna som finns på bolaget. Ibland kan det även komma upp bilder på Moët och liknande, men då är dom tomma och han har ej köpt dom, alt tagit kort inne på bolaget.

Quote (Chefen @ 14 Jul 2012 22:03)
hahaha.. pinsamt, ålder?
Som dig och mig :D:D:DDDDDDDDDDDDDD
This post was edited by eviilution on Jul 14 2012 04:06pm