Quote (snigelfis @ Jul 11 2012 09:58pm)
Grattis på dig Farsan Baloo!
Hoppas knodden mår prima!
Han mår prima! Ligger och dricker så mycket mjölk han bara orkar

Quote (c00kie_m0nster @ Jul 11 2012 09:59pm)
Fyfan vad nice Grattis!!
Väntar på våran, 1½ månad till så:D
Dem sista veckorna går fort.
Men dem sista timmarna, dem gick inte fort! (för oss iaf) men
OJ vad värt det är!