d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Till Xbox 360 Fråga > Så Sjukt Skumt!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
Jul 10 2012 12:59pm
postade den i xbox forumet också men tänkte att någon här inne har någon kunskap om det med :P


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63741457&f=289

helskumt!


Quote (Svartermetalisk @ Jul 10 2012 08:00pm)
Mage är sjukt OP


Aa kanske i senare tillfälle för just nu dör jag nästan bara :(

This post was edited by Edensten on Jul 10 2012 01:02pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 10 2012 01:00pm
Mage är sjukt OP
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 10 2012 01:04pm
Quote (Edensten @ 10 Jul 2012 20:59)
postade den i xbox forumet också men tänkte att någon här inne har någon kunskap om det med :P


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63741457&f=289

helskumt!


kommer det en vibration om man skjuter pilar?

prova testa annat spel och skapa en vib i kontrollen.

prova oxxå att trycka lite på batteripolerna i kontrollen så det inte är dom som glappar.

/e har du vält xboxet nångång?

This post was edited by Intenso8 on Jul 10 2012 01:06pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 10 2012 01:08pm
Quote (Edensten @ Jul 10 2012 07:59pm)
Aa kanske i senare tillfälle för just nu dör jag nästan bara :(


jo precis, den är för dålig early och för bra late.

Svartermetalisks guide till hur man spelar Mage:

Statta jättemkt hp och jättelite mana

Fixa 100 smithing för att kunna crafta full Dragon

Fixa 100 Enchanting för att få 2 sockets per dragon item.

Stacka Mana cost reduce tills alla offensiva spells kostar noll mana.

Sätt på högsta svårighetsgraden och facerolla hela spelet.
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
Jul 10 2012 01:47pm
Jag tror att jag gjort bort mig, åkte och fixa nya batterier och nu stängs det inte av haha :bonk:

Trodde inte det var det som var felet eftersom att på menyn stog det att det var 2 pluppar av 4 möjliga :P

FALSKT ALARM med andra ord haha sorry :D
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 10 2012 03:40pm
mjeee, archer e grejjen
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll