d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Super Nintendo
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 9 2012 02:40pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63705919&f=79

Stängdes pga att man inte får sälja utanför donor forum!

Men kan diskutera lite roliga spel och vad ni själv sitter på för spel :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 9 2012 02:45pm
NES/Nintendo 64 är båda bättre än Super Nintendo.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 9 2012 02:46pm
Quote (snoramej @ Jul 9 2012 09:45pm)
NES/Nintendo 64 är båda bättre än Super Nintendo.


Lägg ned tjacket nu direkt!

NES har inget mot SNES
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 9 2012 02:46pm
Quote (snoramej @ 9 Jul 2012 22:45)
NES/Nintendo 64 är båda bättre än Super Nintendo.


n64 är #1
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 9 2012 02:48pm
Quote (snoramej @ 9 Jul 2012 22:45)
NES/Nintendo 64 är båda bättre än Super Nintendo.


NES kan jag hålla med om med inte 64, men tycker ändå alla 3 konsolerna har sin egna spelkänsla :)

Har dock inte spelat 64 så jätte mycket.

Fast det finns spel som är så sjukt roliga till NES och lika med SNES, så det är svårt (för mig) att göra en sådan jämförelse :)

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 9 2012 02:53pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jul 2012 22:46)
Lägg ned tjacket nu direkt!

NES har inget mot SNES


Quote (Marcusd0 @ 9 Jul 2012 22:46)
n64 är #1


N64>NES>SNES

No joke.

Quote (orvars @ 9 Jul 2012 22:48)
NES kan jag hålla med om med inte 64, men tycker ändå alla 3 konsolerna har sin egna spelkänsla :)

Har dock inte spelat 64 så jätte mycket.

Fast det finns spel som är så sjukt roliga till NES och lika med SNES, så det är svårt (för mig) att göra en sådan jämförelse :)


SNES var väldigt icke imponerande för mig.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 9 2012 02:58pm
Quote (snoramej @ 9 Jul 2012 22:53)
N64>NES>SNES

No joke.



SNES var väldigt icke imponerande för mig.


Varför? :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 9 2012 03:03pm
Quote (orvars @ 9 Jul 2012 22:58)
Varför? :P


Gillade inte spelen bara, kan nästan säga att Gamecube också är en bättre plattform, det handlar om preferens.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 9 2012 06:56pm
SNES>>
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 10 2012 03:21am
Sega > Nintendo.
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll