en sån här sak passar bättre i egen topic
festats otroligt mycket de senaste helgerna på just denna balkong som det idag ramlar ned en person ifrån
slutade såhär
x antal polisbilar
1 ambulans
1 coptah
förövrigt tredje våningen vi snackar om
Aftonbladet ringde och ville ha mer info kring bilden jag skickade till dom dessutom
