d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fall Från Tredje Våningen
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 7 2012 03:56pm
en sån här sak passar bättre i egen topic


festats otroligt mycket de senaste helgerna på just denna balkong som det idag ramlar ned en person ifrån

slutade såhär
x antal polisbilar
1 ambulans
1 coptah

förövrigt tredje våningen vi snackar om

Aftonbladet ringde och ville ha mer info kring bilden jag skickade till dom dessutom
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 7 2012 03:57pm
nån korkad skitunge "ramlade" ner från en balkong och krävs absolut en tråd här på jsp WIIIIIIEEEEEEEE
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 7 2012 03:59pm
Quote (Intenso8 @ 7 Jul 2012 23:57)
nån korkad skitunge "ramlade" ner från en balkong och krävs absolut en tråd här på jsp WIIIIIIEEEEEEEE


när det är dödsfall eller nära dödsfall och det är nära mig, så tycker jag det passar bra när jag är vittne till allt som hände efteråt :)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jul 7 2012 04:05pm
donera fgs
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 7 2012 04:23pm
Quote (berhemuli @ 8 Jul 2012 00:17)


exaaakt :P

folk har ju andra förklaringar på fb
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 7 2012 04:41pm
sagge
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jul 8 2012 02:08am
kan man sälja information till aftonhoran? :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 8 2012 02:54am
Nice, jäveln förtjänar det.
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll