d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Köra Diablo Ii
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jul 7 2012 08:37am
Har windows 7 och har lite problem att få igång D2. Vill minnas det ska finnas någon form av guide men jag hittar ingen =(

prease help,

offer 1fg
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 7 2012 08:59am
Hade också problem när jag skulle installera d2, skrev in mina CD-keys på mitt battle.net account sen fick jag en battle.net CD-key + kunde ladda ner clienten från deras sida.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 7 2012 09:03am
vad för problem ?

har själv w7 dock aldrig haft problem
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 7 2012 09:23am
ändra kompatibilitetsläge till xp sp2 ;)

samt kör i windowed mode
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 7 2012 09:46am
Quote (ChingeR @ 7 Jul 2012 17:23)
ändra kompatibilitetsläge till xp sp2 ;)

samt kör i windowed mode


kör som admin också nP
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 7 2012 10:21am
Quote (Marcusd0 @ 7 Jul 2012 17:46)
kör som admin också nP


behövs bara på vista :rolleyes:
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 7 2012 10:33am
Quote (Intenso8 @ 7 Jul 2012 18:21)
behövs bara på vista :rolleyes:


Behövde det på min w7 :P
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll