d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Tråd Som Har Med Allt Om Trophy Att Göra
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 3 2012 04:48am
Quote (Trophy @ 1 May 2009 13:00)
Well, me and my girl had been together five years, engaged and everything..
we were so close, like soulbounds really, and it broke up yesterday, i made the desition..
I wasn't readdy for everything, kids.. everything..


gg
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 3 2012 04:51am
Oliwer, pls posta konversationen med tjejen du hittade som han menade :D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jul 3 2012 04:55am
Quote (umade @ 3 Jul 2012 12:51)
Oliwer, pls posta konversationen med tjejen du hittade som han menade :D


Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 3 2012 05:04am
Åh, good times :D
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 3 2012 05:27am
Quote (SCXiao @ 3 Jul 2012 12:55)
http://i40.tinypic.com/24msvq1.png


får ju ha en uppföljning

va hände sen...?finns han kvar på jsp?

This post was edited by K1NGEN on Jul 3 2012 05:31am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 3 2012 05:36am
Quote (K1NGEN @ Jul 3 2012 12:27pm)
får ju ha en uppföljning

va hände sen...?finns han kvar på jsp?


Nån polis från Umeå som ringde och förhörde mig via telefon, skrev uppföljningen i en ny tråd om nån orkar leta / har historik från sommaren/hösten 2010
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 3 2012 05:36am
Quote (PhearCIII @ Jul 3 2012 01:36pm)
Nån polis från Umeå som ringde och förhörde mig via telefon, skrev uppföljningen i en ny tråd om nån orkar leta / har historik från sommaren/hösten 2010


:lol:

När en polis vill prata med en så måste man börja konversationen med "Problem officer?"
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 3 2012 05:40am
Quote (umade @ Jul 3 2012 12:36pm)
:lol:

När en polis vill prata med en så måste man börja konversationen med "Problem officer?"


Lät ju exakt som en kille jag brukade spela med förut som också bodde i Umeå, sa något konstigt i stil med att han skämtade och kunde dra åt helvete, men la på, men övertygades rätt snabbt sen om att han faktiskt var från polisen :P

/E; http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=48005729&p=

This post was edited by PhearCIII on Jul 3 2012 05:43am
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll