d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tv4 20.35 > Vem Vinner?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 1 2012 11:26am
Tidigare möten lagen emellan:

Spanien. vs. Italien. 1 - 0 Fotbolls-EM 2008 2008-06-22

Senaste resultaten av Spanien:

vs. Portugal.fb 1-0
vs. Frankrike.fb 2-0
vs. Kroatien.fb 1-0

Senaste resultaten av Italien:

vs. Tyskland.fb 2-1
vs. England.fb 1-0
vs. Irland.fb 2-0

Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jul 1 2012 11:31am
Jag tror att 10 självmordsbombare från Irak kommer att spränga hela arenan så alla dör.
EM får spelas om och Sverige vinner :baby:
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 1 2012 11:33am
Quote (MartinS @ Jul 1 2012 06:31pm)
Jag tror att 10 självmordsbombare från Irak kommer att spränga hela arenan så alla dör.


Kan ju faktiskt hända, det andra just not gonna happen.. :ph34r:

This post was edited by Tolla on Jul 1 2012 11:34am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 1 2012 11:39am
italien...spanjorerna spela runt och runt och runt och runt....nämnde jag runt?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 1 2012 11:41am
Quote (K1NGEN @ 1 Jul 2012 19:39)
italien...spanjorerna spela runt och runt och runt och runt....nämnde jag runt?


Världens skickligaste och tråkigaste fotboll.
Hejar absolut inte på något av lagen, hade hoppats på Frankrike / Tyskland som vinnare.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 1 2012 11:49am
Quote (K1NGEN @ 1 Jul 2012 19:39)
italien...spanjorerna spela runt och runt och runt och runt....nämnde jag runt?


italien om dom får låna bollen en stund ja..



Tror spanien tar det, ogillar italienska spelare, vet faktiskt inte en enda jag skulle gilla som spelare.


Förövrigt tycker jag att gefle lirar tråkigare fotboll än spanien så du har fel PlaaD.
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 1 2012 11:55am
Hoppades på Sverige, trodde på Tyskland & antar att Spanien vinner skiten..
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 1 2012 11:56am
Quote (Tolla @ 1 Jul 2012 19:55)
Hoppades på Sverige, trodde på Tyskland & antar att Spanien vinner skiten..


dvs med din logik tar italien det då. Eftersom allt du hoppas och trodde på gick fel, så förmodligen går ditt "antar" fel då också. :P
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 1 2012 11:59am
Quote (berhemuli @ Jul 1 2012 06:56pm)
dvs med din logik tar italien det då. Eftersom allt du hoppas och trodde på gick fel, så förmodligen går ditt  "antar" fel då också. :P


Haha ja då måste jag fortsätta att tänka så.
Var påväg att skriva ''Ja så blir det säkert men då hade jag haft fel och då är vi tillbaka på vinst till Spanien'' xD
Är det vad som kallas enigma? :blink:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 1 2012 12:05pm
Quote (Tolla @ 1 Jul 2012 19:59)
Haha ja då måste jag fortsätta att tänka så.
Var påväg att skriva ''Ja så blir det säkert men då hade jag haft fel och då är vi tillbaka på vinst till Spanien'' xD
Är det vad som kallas enigma?  :blink:


:D
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll