Quote (K1NGEN @ 1 Jul 2012 19:39)
italien...spanjorerna spela runt och runt och runt och runt....nämnde jag runt?
italien om dom får låna bollen en stund ja..
Tror spanien tar det, ogillar italienska spelare, vet faktiskt inte en enda jag skulle gilla som spelare.
Förövrigt tycker jag att gefle lirar tråkigare fotboll än spanien så du har fel PlaaD.