d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Mitt Mobil Abonnemang! > Yes
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 29 2012 04:07pm
Jag har fria sms, fri surf, och ringa för 200 i månaden,

För dom 200 jag har å ringa för i månaden, går dom att använda till annat ? Tex att köpa RP ?

Tack!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 29 2012 04:10pm
ja så klart j
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 29 2012 04:15pm
Quote (Ekaan @ Jun 29 2012 10:10pm)
ja så klart j


du har trollat med mig förrut ;), väntar på fler svar, tack sålänge iaf ^^
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 29 2012 04:58pm
Quote (Ekaan @ 30 Jun 2012 00:10)
ja så klart j



this, i guess
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jun 29 2012 05:14pm
Ring och kolla?
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 29 2012 05:16pm
Quote (Mikob @ Jun 29 2012 11:14pm)
Ring och kolla?


jo jag ska göra det imon,

har inte Tre nån live support ?

Skulle va fett nice dock ^^, ringer aldrig, så 200 kr till rp varje månad e la inte fel
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 06:16pm
Om du aldrig ringer föreslår jag att du skaffar kontantkort istället
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 29 2012 06:27pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 30 2012 12:16am)
Om du aldrig ringer föreslår jag att du skaffar kontantkort istället


kanske händer typ 1 telefon samtal per dag, beror på, men ringer inte så jätte mkt,

jag e ju dock ute efter fria sms + fri surf,
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 29 2012 10:46pm
Gör inte samma misstag som den p12:an som trodde han lurat Riot/sitt abonnemang att bränna 10k+ SEK på LoL när räkningarna kom B)
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Jun 30 2012 01:10am
nej
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll