d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Totalt Handikappad. Help Me Out.
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 26 2012 05:38am
Beställde precis 100/10 Bahnhof bredband.

Total kostnad 295 Riksdaler i månaden.

Det enda jag behöver nu är en router?:p

Inga dolda avgifter eller så? ( Stod inget om "start-avgift" eller så vid bekräftelsen )

Lmk!:)

~BajsSnigeln
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 26 2012 05:39am
wat
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 26 2012 05:45am
Om du behöver en router så föreslår jag att du köper en router!

/ Kamratposten
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 26 2012 05:47am
Ja.

Dock så kostade vårat 100/100 89kr/månad (+ leveransavgift) så... Bor du i skogen eller?

This post was edited by snoramej on Jun 26 2012 05:48am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 26 2012 06:12am
ROUTER?

100 / 100 med router är ungefär lika bra som 10 / 10 med sladd

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 26 2012 06:12am
Quote (snoramej @ Jun 26 2012 12:47pm)
Ja.

Dock så kostade vårat 100/100 89kr/månad (+ leveransavgift) så... Bor du i skogen eller?


Det är inge efterfrågan på teknik i norrland eftersom ingen där uppe kan stava till hemdator så dom måste vara billigare

true story
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 26 2012 06:13am
Du har väl uttag i väggen? Din router lär käka en del beroende på hur bra/dålig den är.
Har du bara en dator behöver du ingen router bro
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 26 2012 06:15am
Quote (Svartermetalisk @ 26 Jun 2012 14:12)
Det är inge efterfrågan på teknik i norrland eftersom ingen där uppe kan stava till hemdator så dom måste vara billigare

true story


Lol, du har verkligen aldrig varit här :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 26 2012 06:17am
Quote (snoramej @ Jun 26 2012 01:15pm)
Lol, du har verkligen aldrig varit här :D


Jo jag har varit i Norrland massa gånger ^^

Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 26 2012 06:18am
Quote (umade @ 26 Jun 2012 13:13)
Du har väl uttag i väggen? Din router lär käka en del beroende på hur bra/dålig den är.
Har du bara en dator behöver du ingen router bro


Aha men vafan heter det då? Är det modem eller nått jag sitter och tänker på?:D

Quote (snoramej @ 26 Jun 2012 12:47)
Ja.

Dock så kostade vårat 100/100 89kr/månad (+ leveransavgift) så... Bor du i skogen eller?


Var inte du en rätt rolig prick en gång i tiden? Verkar som att du hamnat i Moll.

Bor 10 minuter ifrån Stockholm Central men visst finns det träd här:D



This post was edited by snigelfis on Jun 26 2012 06:20am
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll