d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Smite
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 26 2012 04:52am
Spelet: https://account.hirezstudios.com/smitegame/



Liknande som LoL/DotA/HoN fast man kör MMORPG-style som WoW etc.
Spelet är i beta just nu & man måste ha beta key.


Någon som lirar/ska köpa? ^_^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 26 2012 04:54am
Wow, det såg verkligen otroligt tråkigt ut.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 26 2012 04:57am
hahahhah vafan detta såg ju helt värdelöst ut
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 26 2012 05:07am
verkar väldigt svårt
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 26 2012 06:45am
Exakt samma som LoL, 99.9% baserat på ditt lag.
Fick givetvis ett p12 lag som kaxa med 1-9 i stats :P

Gjorde helt okej ifrån mig för att vara första matchen 6-1-11 med mest assist som en assasin gubbe :lol:


6/10, potential har spelet iaf.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Jun 26 2012 07:25am
fYFAN vad jag hatar att skriva på dennna laptop... förövrigt ser spelet ut som skit
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 26 2012 08:33pm
Spelar nog hellre ett barbiespel.. Urk vad tråkigt det såg ut.
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 1 2012 05:20am
Tyckte det var ganska kul :D för många scrubs dock
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 1 2012 05:31am
ser dåligt ut.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 1 2012 05:39am
animations såg inte alltför roligt ut
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll