Quote (Chefen @ 26 Jun 2012 03:36)
har ju 100 fiber så bör ju klara av d2jsp kan man ju tycka haha
dom hade ''råkat'' sänkt min lina av nått underligt ''misstag'' så ringde in och de tog 2 sekunder och fixa men dom bör ju inte göra ett udda misstag 2 gånger
hmm ok, asså jag laddar fortf ner i 11.9mb/s
så min lina är då inte sänkt iaf.
det är enbart jsp som krånglar och ls går inte ens att logga in på.