d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bara Jag Som Har Problem Att Ladda Jsp?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 25 2012 06:46pm
;OOOOO
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 25 2012 06:53pm
samma här.. trodde först de va bbb som jävlades igen och sänkte min lina men icke.. bara jsp som är segt
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 25 2012 06:53pm
Quote (Chefen @ 26 Jun 2012 02:53)
samma här.. trodde först de va bbb som jävlades igen och sänkte min lina men icke.. bara jsp som är segt


exakt samma här, ALLT annat funkar finfint, men bara detta helvete som fuckar ur...
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 25 2012 06:54pm
hedå inte nå segt för mig, heh.
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 25 2012 06:56pm
kanske är pga BBB då xD

jag har ju även det jag också
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 25 2012 07:15pm
hmm fler av mina polare som har bbb kan inte surfa här utan problem! :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 25 2012 07:36pm
Quote (RistVaLL @ 26 Jun 2012 01:15)
hmm fler av mina polare som har bbb kan inte surfa här utan problem! :)



har ju 100 fiber så bör ju klara av d2jsp kan man ju tycka haha


dom hade ''råkat'' sänkt min lina av nått underligt ''misstag'' så ringde in och de tog 2 sekunder och fixa men dom bör ju inte göra ett udda misstag 2 gånger
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 25 2012 07:44pm
Quote (Chefen @ 26 Jun 2012 03:36)
har ju 100 fiber så bör ju klara av d2jsp kan man ju tycka haha


dom hade ''råkat'' sänkt min lina av nått underligt ''misstag'' så ringde in och de tog 2 sekunder och fixa men dom bör ju inte göra ett udda misstag 2 gånger


hmm ok, asså jag laddar fortf ner i 11.9mb/s
så min lina är då inte sänkt iaf.

det är enbart jsp som krånglar och ls går inte ens att logga in på.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 26 2012 02:13am
400 + mb/s här

jsp känns lite segt

This post was edited by Kerzhakov on Jun 26 2012 02:16am
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll