d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swedish House Mafia - Friends Arena
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 25 2012 01:05am
Så vilka står i kö nu på Ticnet? B) Full trafik redan 5 minuter efter att de har börjat släppa biljetterna.
Dessutom (enligt deras senaste nyhet) den sista spelningen.

This post was edited by Strayboy on Jun 25 2012 01:06am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 25 2012 01:36am
4 inlägg iraD PÅ FEJSBOK OM FOLK SOM HANDLAR BILJETTER. oj caps.

Just nu orkar jag ej punga 650+kr ännu mindre 1300kr. Folk kommer sälja sina biljetter ändå om jag nu skulle ändra mig.

e: fan nej jag hatar denna jävla house era! När jag börkja lyssna på skiten då sa alla att man var dum i huvudet, nu står alla dom och tycker det är skit bra. Jävla kukbög!

This post was edited by eviilution on Jun 25 2012 01:40am
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Jun 25 2012 01:42am
Jag väntar:p tar en jävla tid dock
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 25 2012 01:57am
Quote (eviilution @ 25 Jun 2012 08:36)
4 inlägg iraD PÅ FEJSBOK OM FOLK SOM HANDLAR BILJETTER. oj caps.

Just nu orkar jag ej punga 650+kr ännu mindre 1300kr. Folk kommer sälja sina biljetter ändå om jag nu skulle ändra mig.

e: fan nej jag hatar denna jävla house era! När jag börkja lyssna på skiten då sa alla att man var dum i huvudet, nu står alla dom och tycker det är skit bra. Jävla kukbög!


Haha, tja Eviilution, det var ett tag sedan man såg dig på Flashback :D
Priset kan diskuteras tycker jag huruvida det är värt eller inte men tycker personligen att det kan vara kul att gå på en spelning med 35 000 pers i Sveriges kommande nationalarena.

Ja, house har ju gått och blivit väldigt kommersiellt de senaste 5 åren... :unsure: Kommer ihåg hur folk ifrågasatte en hur man kan lyssna på sånt, som på den tiden ansågs som 'skit'.

Quote (Kompie @ 25 Jun 2012 08:42)
Jag väntar:p tar en jävla tid dock


Ah jo, jag med.

50% nu iallafall!
Var ju inne på Ticnet vid 7 tiden och då var det varken någon kö eller trafik... Man kunde önskat att de kunde ha satt upp kön fr o m åtminstone 6 tiden... Nu måste man ju sitta framför plåten ytterligare en timme. Dessutom köar man via det trådlösa nätverket så vore rentav ett helvete om den skulle slås bort...
Är lite rädd att det är ett x antal minuter som man får stå vid den s k 'kassan'... Skulle man afkea så finns det ju den risken att man måste köa om och det vill man ju inte...

Är t o m sagt att jag inte kan närvara på min rehabilitering av mitt knä pga den här skiten... :wallbash:

Det blir två biljetter för min del B)

This post was edited by Strayboy on Jun 25 2012 02:00am
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 25 2012 02:21am
LOL ENLIGT POLAREN SÅ FINNS DET INGA BILJETTER INOM VALDA SÖKKRITERIER

ÄR ALLT SLUT ELLER VAD ÄR GREJEN!?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 25 2012 02:49am
Quote (Strayboy @ 25 Jun 2012 10:21)
LOL ENLIGT POLAREN SÅ FINNS DET INGA BILJETTER INOM VALDA SÖKKRITERIER

ÄR ALLT SLUT ELLER VAD ÄR GREJEN!?


första gången ni bokar biljetter till en konsert som säljer bra? ^^
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 25 2012 03:28am
i heard they break up? Why is that? they were so good :(
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 25 2012 03:31am
Quote (berhemuli @ 25 Jun 2012 09:49)
första gången ni bokar biljetter till en konsert som säljer bra? ^^


nkade säkerhetskontrollen/bokningen att jag tillslut fick mig två biljetter :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

This post was edited by Strayboy on Jun 25 2012 03:31am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 25 2012 03:33am
Quote (Strayboy @ 25 Jun 2012 11:31)
nkade säkerhetskontrollen/bokningen att jag tillslut fick mig två biljetter  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:


gz, vart likadana problem vid varje semifinalmatch till hockeyn för aik iår.. samt när rammstein lirade i stockholm. Lyckades bara fixa till en av AIK matcherna ^^ gör ny system.. sälj bara över disk! så folk får köa ute :D
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Jun 25 2012 03:37am
Quote (eviilution @ 25 Jun 2012 09:36)
4 inlägg iraD PÅ FEJSBOK OM FOLK SOM HANDLAR BILJETTER. oj caps.

Just nu orkar jag ej punga 650+kr ännu mindre 1300kr. Folk kommer sälja sina biljetter ändå om jag nu skulle ändra mig.

e: fan nej jag hatar denna jävla house era! När jag börkja lyssna på skiten då sa alla att man var dum i huvudet, nu står alla dom och tycker det är skit bra. Jävla kukbög!


så tänker alla om allt man lyssnar på
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll