Quote (eviilution @ 25 Jun 2012 08:36)
4 inlägg iraD PÅ FEJSBOK OM FOLK SOM HANDLAR BILJETTER. oj caps.
Just nu orkar jag ej punga 650+kr ännu mindre 1300kr. Folk kommer sälja sina biljetter ändå om jag nu skulle ändra mig.
e: fan nej jag hatar denna jävla house era! När jag börkja lyssna på skiten då sa alla att man var dum i huvudet, nu står alla dom och tycker det är skit bra. Jävla kukbög!
Haha, tja Eviilution, det var ett tag sedan man såg dig på Flashback

Priset kan diskuteras tycker jag huruvida det är värt eller inte men tycker personligen att det kan vara kul att gå på en spelning med 35 000 pers i Sveriges kommande nationalarena.
Ja, house har ju gått och blivit väldigt kommersiellt de senaste 5 åren...

Kommer ihåg hur folk ifrågasatte en hur man kan lyssna på sånt, som på den tiden ansågs som 'skit'.
Quote (Kompie @ 25 Jun 2012 08:42)
Jag väntar:p tar en jävla tid dock
Ah jo, jag med.
50% nu iallafall!
Var ju inne på Ticnet vid 7 tiden och då var det varken någon kö eller trafik... Man kunde önskat att de kunde ha satt upp kön fr o m åtminstone 6 tiden... Nu måste man ju sitta framför plåten ytterligare en timme. Dessutom köar man via det trådlösa nätverket så vore rentav ett helvete om den skulle slås bort...
Är lite rädd att det är ett x antal minuter som man får stå vid den s k 'kassan'... Skulle man afkea så finns det ju den risken att man måste köa om och det vill man ju inte...
Är t o m sagt att jag inte kan närvara på min rehabilitering av mitt knä pga den här skiten...
Det blir två biljetter för min del
This post was edited by Strayboy on Jun 25 2012 02:00am