d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Peace & Love
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 24 2012 03:05pm
Vilka ska dit? Jag åker dit imorgon ialf :lol:
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jun 24 2012 03:06pm
Jag åker också dit imorgon! =)
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Jun 24 2012 03:09pm
jag går dit imorgon
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 24 2012 03:12pm
Sundsvall 1-7 juli
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 24 2012 03:14pm
Nope..
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 24 2012 03:30pm
gl hf
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jun 24 2012 03:37pm
massa skräp som kommer dit i år

skrillex? seriöst?
hahaha, tycker synd om de som har köpt en biljett.

och att laleh, maggio o massa annat skit får en större titel än rise against t ex är ju bara :huh:

e: sen förstår jag ju att man har kul på festivalen oavsett vilka som än spelar, men ändå :)

This post was edited by ImoK on Jun 24 2012 03:40pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 24 2012 04:10pm

Quote (ImoK @ Jun 24 2012 10:37pm)
massa skräp som kommer dit i år

skrillex? seriöst?
hahaha, tycker synd om de som har köpt en biljett.

och att laleh, maggio o massa annat skit får en större titel än rise against t ex är ju bara  :huh:

e: sen förstår jag ju att man har kul på festivalen oavsett vilka som än spelar, men ändå :)


Vafan snackar du om?

Mumford & sons, My Morning Jacket, The Shins, Anna ternheim, Pains of Being pure at heart, M Ward, Imperial State Electric, John Hiatt

är alla svinbra

Way out west har dock bättre bokningar.

Black Keys är svårslaget
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jun 24 2012 04:14pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jun 2012 23:10)
Vafan snackar du om?

Mumford & sons, My Morning Jacket, The Shins, Anna ternheim, Pains of Being pure at heart, M Ward, Imperial State Electric, John Hiatt

är alla svinbra

Way out west har dock bättre bokningar.

Black Keys är svårslaget


jämfört med förra årets deadmau5, 30 stm, kings of leon, the strokes, bad religion, bob dylan, journey, the ark, the sounds?

men visst, alla har väl olika musiksmak :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 24 2012 04:16pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jun 2012 00:10)
Vafan snackar du om?

Mumford & sons, My Morning Jacket, The Shins, Anna ternheim, Pains of Being pure at heart, M Ward, Imperial State Electric, John Hiatt

är alla svinbra

Way out west har dock bättre bokningar.

Black Keys är svårslaget


Glöm inte Thorsten Flinck!
Go Back To Svenska Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll