Quote (Svartermetalisk @ 24 Jun 2012 16:32)
Fyllecyll är så jävla mycket bättre än Maria ungdom
Maria ungdom släpper ju fan inte ut en förräns man blåser 0.0
ovanpå detta är alla man hamnar med alltid dumma i huvudet, käket är skit och man får inga huvudvärkstabletter
haha hemskt dock ifrån 00:00-14:45, det sög
Quote (PlaaD @ 24 Jun 2012 16:33)
Du tappade inget hoppas jag?
Starkt att hamna i fyllecell första gången med
tappade ett tuggummipaket

Quote (K1NGEN @ 24 Jun 2012 16:33)
första dagen du kunde åka in i fyllecell så gör du d? xd
baoooozz