d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fyfaan Säger Jag Bara
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 24 2012 08:22am
fyllecell inatt :thumbsup:

satt där i 15 timmar :/
när jag vaknade 8 på morgonen så blåste jag 1.3 :DDD
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 24 2012 08:28am
Im proud over you son :thumbsup:
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jun 24 2012 08:30am
AHAAHHAHAHA
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 24 2012 08:32am
Fyllecyll är så jävla mycket bättre än Maria ungdom

Maria ungdom släpper ju fan inte ut en förräns man blåser 0.0

ovanpå detta är alla man hamnar med alltid dumma i huvudet, käket är skit och man får inga huvudvärkstabletter
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 24 2012 08:33am
Du tappade inget hoppas jag? :unsure:
Starkt att hamna i fyllecell första gången med
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 24 2012 08:33am
Quote (ChingeR @ 24 Jun 2012 16:22)
fyllecell inatt :thumbsup:

satt där i 15 timmar :/
när jag vaknade 8 på morgonen så blåste jag 1.3 :DDD


första dagen du kunde åka in i fyllecell så gör du d? xd
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 24 2012 08:36am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 24 2012 08:37am
som en boss
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 24 2012 08:41am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 24 2012 08:51am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Jun 2012 16:32)
Fyllecyll är så jävla mycket bättre än Maria ungdom

Maria ungdom släpper ju fan inte ut en förräns man blåser 0.0

ovanpå detta är alla man hamnar med alltid dumma i huvudet, käket är skit och man får inga huvudvärkstabletter


haha hemskt dock ifrån 00:00-14:45, det sög

Quote (PlaaD @ 24 Jun 2012 16:33)
Du tappade inget hoppas jag?  :unsure:
Starkt att hamna i fyllecell första gången med


tappade ett tuggummipaket :P

Quote (K1NGEN @ 24 Jun 2012 16:33)
första dagen du kunde åka in i fyllecell så gör du d? xd


baoooozz
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll