d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Intern Swesub Bildtråd > Här Postar Vi Allt Som Har Med Varandra
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Jun 23 2012 08:53am
... att göra i bilder.
(paint/serier osv)

har själv sett att många jävlar här är mycket duktiga på rita på datorn, därmed vore en tråd som denna helt magnifikt.

[img]http://i47.tinypic.com/icuvrc.png[/img]
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 23 2012 08:59am
Quote (Clixton @ 23 Jun 2012 15:53)
... att göra i bilder.
(paint/serier osv)

har själv sett att många jävlar här är mycket duktiga på rita på datorn, därmed vore en tråd som denna helt magnifikt.

http://i47.tinypic.com/icuvrc.png


du ser inte ut att kunna ladda upp dina bilder här...

Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 23 2012 09:03am
Kerzhakov
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jun 23 2012 09:08am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 23 2012 09:10am
:rofl:

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 23 2012 09:13am
HAHAHAHA första bilden
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 23 2012 09:15am
Quote (MyRus @ 23 Jun 2012 17:08)
http://oi47.tinypic.com/53o20y.jpg


paint pro, bro
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jun 23 2012 01:49pm
That awkward moment när en okänd newfag kommer in och börjar prata om interna swesub-moments
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 24 2012 06:48am
Quote (SCXiao @ 23 Jun 2012 20:49)
That awkward moment när en okänd newfag kommer in och börjar prata om interna swesub-moments


Clixton är obv mörkhyad och har ett mopedlås :lol:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 24 2012 02:12pm
Quote (Clixton @ 23 Jun 2012 16:53)
... att göra i bilder.
(paint/serier osv)

har själv sett att många jävlar här är mycket duktiga på rita på datorn, därmed vore en tråd som denna helt magnifikt.

http://i47.tinypic.com/icuvrc.png


du var ju grym på svenska!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll