Quote (Clixton @ 23 Jun 2012 15:53)
... att göra i bilder.
(paint/serier osv)
har själv sett att många jävlar här är mycket duktiga på rita på datorn, därmed vore en tråd som denna helt magnifikt.
http://i47.tinypic.com/icuvrc.png
du ser inte ut att kunna ladda upp dina bilder här...
