d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 23 2012 02:04am
Eftersom d3 va skit... kommer ni köpa Guild Wars 2 eller va finns det för nåt mer mmorpg?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 23 2012 02:41am
Vänta 6 månader på d3 pvp >
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 23 2012 06:07am
Quote (snoramej @ Jun 23 2012 09:41am)
Vänta 6 månader på d3 pvp >


This

+köper nog gw
Member
Posts: 398
Joined: Aug 20 2003
Gold: 5,843.80
Warn: 10%
Jun 23 2012 09:15am
Mm, blir nog GW2.. D3 är en stor besvikelse tyvärr.
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll