men vill bara säga att livet leker och jag mår så jävla bra!
träningen ger grymma resultat!!!!!!!,jobb,egen lya, polare med mera, allt är toppen just nu
Drar till polarens stuga nu där ja kommer tillbringa helgen! Glad midsommar på er
4.5jobbdagar kvar sen blir det 3veckor semester.
Livet är en lek!

ehehe... glömde även att ja fått en fet löneförhöjning!
This post was edited by MartinS on Jun 21 2012 12:11pm