Quote (Fil @ 19 Jun 2012 20:04)
Hade gärna hjälpt dig, men har inte tillgång till min stora skärm, och orkar fan inte göra det på en 13,3" laptopskärm.
Tills jag har flyttat min stora skärm till huset jag passar (tror jag gör det imorgon efter arbetet) kan du få i uppgift att lägga upp en högupplöst bild åt mig.
Orkar inte sitta och mecka på en bild som är i webbupplösning.
Seriöst, det är svårare!
Om du knåpar på hur du ska få upp en bild i hög upplösning på webben så slår jag ett slag för dropbox.
Skicka länk till mig i pm så får du bild imorgon kväll!
Kan fixa en mycket bättre bild som är rakt från sidan och lite närmare. Dropbox har jag på luren så det blir superb!
Tack för du tar dig tid : )
e: s3'ans kamera funkar bra va? Enda jag har tillgång till. Förövrigt är dne där bilden också tagen där dock upladdad @ facebook.
This post was edited by eviilution on Jun 19 2012 02:08pm