d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ps Hjälp Sökes, Enkel Grej
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 19 2012 01:16pm
Skulle behöva få fälgarna svarta, funderar på att måla dom men vet ej om det kommer bli skit fult eller ej.



e: stående bild :O:O:O

This post was edited by eviilution on Jun 19 2012 01:16pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 19 2012 01:29pm
trro inte det passar till den bilen
men i dunno bro

färgade fälgarna svart åt dig

lmk

http://i.imgur.com/KKKIy.png
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 19 2012 01:30pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 19 2012 01:38pm
Quote (Ekaan @ 19 Jun 2012 21:29)
trro inte det passar till den bilen
men i dunno bro

färgade fälgarna svart åt dig

lmk

http://i.imgur.com/KKKIy.png


tror fälgarna blir awesome om du kör liknande, men skaffar du en sån vinge kommer jag åka dom där dryga 110 milen och bryta loss den
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 19 2012 01:51pm
Någon som skulle kunna göra det lite seriöst? Antar det inte tar särskilt lång tid..

Quote (Intenso8 @ 19 Jun 2012 19:38)
tror fälgarna blir awesome om du kör liknande, men skaffar du en sån vinge kommer jag åka dom där dryga 110 milen och bryta loss den


Aldrig varit något stort fan utav stora osthyvlar på bakluckan :p

This post was edited by eviilution on Jun 19 2012 01:52pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 19 2012 02:04pm
Hade gärna hjälpt dig, men har inte tillgång till min stora skärm, och orkar fan inte göra det på en 13,3" laptopskärm.

Tills jag har flyttat min stora skärm till huset jag passar (tror jag gör det imorgon efter arbetet) kan du få i uppgift att lägga upp en högupplöst bild åt mig.
Orkar inte sitta och mecka på en bild som är i webbupplösning.

Seriöst, det är svårare!

Om du knåpar på hur du ska få upp en bild i hög upplösning på webben så slår jag ett slag för dropbox.

Skicka länk till mig i pm så får du bild imorgon kväll!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 19 2012 02:07pm
Quote (Fil @ 19 Jun 2012 20:04)
Hade gärna hjälpt dig, men har inte tillgång till min stora skärm, och orkar fan inte göra det på en 13,3" laptopskärm.

Tills jag har flyttat min stora skärm till huset jag passar (tror jag gör det imorgon efter arbetet) kan du få i uppgift att lägga upp en högupplöst bild åt mig.
Orkar inte sitta och mecka på en bild som är i webbupplösning.

Seriöst, det är svårare!

Om du knåpar på hur du ska få upp en bild i hög upplösning på webben så slår jag ett slag för dropbox.

Skicka länk till mig i pm så får du bild imorgon kväll!


Kan fixa en mycket bättre bild som är rakt från sidan och lite närmare. Dropbox har jag på luren så det blir superb!

Tack för du tar dig tid : )

e: s3'ans kamera funkar bra va? Enda jag har tillgång till. Förövrigt är dne där bilden också tagen där dock upladdad @ facebook.

This post was edited by eviilution on Jun 19 2012 02:08pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 19 2012 02:19pm
Quote (eviilution @ 19 Jun 2012 22:07)
Kan fixa en mycket bättre bild som är rakt från sidan och lite närmare. Dropbox har jag på luren så det blir superb!

Tack för du tar dig tid : )

e: s3'ans kamera funkar bra va? Enda jag har tillgång till. Förövrigt är dne där bilden också tagen där dock upladdad @ facebook.


Ja det ska gå, i bra dagsljus så tar den bilder i bra nog kvalle! Jag ska ju inte ha några underverk :P
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 19 2012 02:29pm
då de inte är låg profil och små fälgar kommer dom se ännu mindre ut

men finns ju ''mild'' sten så du kan blästra dom billigt :) och prova dig fram


rekomenderar dig 19'' med en kant ist som du kan putsa upp ev lägga en blodröd rand (passar svin bra till svart imo)


E/ dom klassiska BBS är förövrigt jävligt snygga till saab, eller en enkel 5 ekrad med kant så putsar du upp oken och målar


E2/ skippa vinge, den driver i fel ende och behöver ingen downforce då den kommer spinna oavsett -,-

This post was edited by Chefen on Jun 19 2012 02:32pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 19 2012 02:47pm
Quote (Chefen @ 19 Jun 2012 20:29)
då de inte är låg profil och små fälgar kommer dom se ännu mindre ut

men finns ju ''mild'' sten så du kan blästra dom billigt :) och prova dig fram


rekomenderar dig 19'' med en kant ist som du kan putsa upp ev lägga en blodröd rand (passar svin bra till svart imo)


E/ dom klassiska BBS är förövrigt jävligt snygga till saab, eller en enkel 5 ekrad med kant så putsar du upp oken och målar


E2/ skippa vinge, den driver i fel ende och behöver ingen downforce då den kommer spinna oavsett -,-


Blästra är ingen ide då vissa av flgarna är jävligt kantstötta, så det blir att slipa. Skulle säga att det går snabbare att slipa dom flesta fälgar än att blästra dom. Pallar ej att lägga ut dollars på fälgar nu.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll