d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > E Sport På Tv
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 18 2012 01:29pm
Dota 2 Finalen från Dreamhack samt Starcraft 2 finalen!

Dota 2 - SVT 24 20:00 till 22:45

Starcraft 2 - SVT 2 22:45 till 01:45
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Jun 18 2012 02:51pm
Slå på SVT2 grabbar för att visa intresset för e-sport, vad ni än tycker om spelen!

This post was edited by whifrA on Jun 18 2012 02:51pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 18 2012 02:55pm
Zappa precis runt och skulle kolla om det var någon fotboll på, så ba wtf? dota2 på svt2 ^^ Låter det stå på även fast jag fattar noll av spelet
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 18 2012 02:55pm
Quote (whifrA @ Jun 18 2012 10:51pm)
Slå på SVT2 grabbar för att visa intresset för e-sport, vad ni än tycker om spelen!


This.

Underbart att SVT visar detta. Dock är jag inte intresserad utav dem spelen.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 18 2012 02:58pm
Quote (Spetch @ 18 Jun 2012 21:55)
This.

Underbart att SVT visar detta. Dock är jag inte intresserad utav dem spelen.


DotA > HoN ;)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 18 2012 02:59pm
Quote (bomben @ 18 Jun 2012 21:29)
Dota 2 Finalen från Dreamhack samt Starcraft 2 finalen!

Dota 2 - SVT 24 20:00 till 22:45

Starcraft 2 - SVT 2 22:45 till 01:45


Synd bara att det inte är Starcraft 2 nu =(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 18 2012 02:59pm
Jävlart värdelös kvalité..
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 18 2012 03:05pm
Quote (snoramej @ Jun 18 2012 10:59pm)
Jävlart värdelös kvalité..


Det är 480p ju?
Troligtvis har dom inte tänkt på att dom kan köra 720p osv på SVT HD :<
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 18 2012 03:11pm
Quote (umade @ 18 Jun 2012 23:05)
Det är 480p ju?
Troligtvis har dom inte tänkt på att dom kan köra 720p osv på SVT HD :<


Helt värdelöst, tittar på streamen istället.

på tvn obv

This post was edited by snoramej on Jun 18 2012 03:12pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 18 2012 03:12pm
Quote (snoramej @ Jun 18 2012 11:11pm)
Helt värdelöst, tittar på streamen istället.


Tjocktv is bad for u jajaja
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll