d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Lol Kod
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Jun 18 2012 11:13am
tjo, är på dreamhack och dom delar ut någon lol kod. ska vara något skin för nasus. är dom värda något i fg? om ja hur mkt?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Jun 18 2012 11:20am
Fixa en till mig, kan ge dig lite ^^

/e kan göra dig bättre på LoL! :D

This post was edited by Deadlyy on Jun 18 2012 11:21am
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 18 2012 11:37am
Fixa 1 till mig! <3
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Jun 18 2012 11:42am
har fixat 10 ifall att dom har något värde. men det är det jag är intresserad av :P
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Jun 18 2012 12:08pm
Quote (Kazique @ Jun 18 2012 06:42pm)
har fixat 10 ifall att dom har något värde. men det är det jag är intresserad av :P


:D
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 18 2012 12:13pm
Sälj dom på Donor forumet, tror dom går för ca 1-1.5k fg each.


E: Dom gör dig inte bättre på LoL. Ett skin till din gubbe som jag redan har, GG Deadlyy noob :(

This post was edited by Marcusd0 on Jun 18 2012 12:14pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 18 2012 12:15pm
Quote (Marcusd0 @ 18 Jun 2012 20:13)
Sälj dom på Donor forumet, tror dom går för ca 1-1.5k fg each.


E: Dom gör dig inte bättre på LoL. Ett skin till din gubbe som jag redan har, GG Deadlyy noob :(


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63254056&f=233

big noob.
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 18 2012 12:17pm
Quote (Nickeee @ 18 Jun 2012 20:15)


euwe+eune, ja..

NA är det mest betalt för, och koderna funkar på alla 3. 1-1.5k/each, kanske går ner i pris under events men låt dom ligga några veckor så ligger dom på det priset.
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Jun 18 2012 12:23pm
så med andra ord är 1k helt okej per kod om ett par veckor i donor forum
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 18 2012 12:26pm
Quote (Kazique @ 18 Jun 2012 20:23)
så med andra ord är 1k helt okej per kod om ett par veckor i donor forum


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63306238&f=233

Grabb som bara säljer en fungerade på NA för 850fg,

1k om 2-3månader är nog ett pris som folk kommer köpa det för.

GL&HF
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll