d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Afk I En Månad Från Och Med Imorgon
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 13 2012 05:07pm
Drar till Nepal, må väl swesub!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 13 2012 05:17pm
srs?

damn

hoppas du har det nice :O
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 13 2012 05:24pm
Quote (umade @ 14 Jun 2012 01:17)
srs?

damn

hoppas du har det nice :O


Yes, självklart!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 13 2012 05:34pm
shit, vad ska du syssla med där i en månad?

gl hf bro.
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jun 13 2012 05:38pm
Quote (Jewhannes @ Jun 14 2012 12:07am)
Drar till Nepal, må väl swesub!


gieb .jpgs nugler <3
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 13 2012 05:50pm
Quote (Nickeee @ 14 Jun 2012 01:34)
shit, vad ska du syssla med där i en månad?

gl hf bro.


ska vara volontär mitt ute bland bergen
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 13 2012 05:52pm
Quote (Jewhannes @ Jun 14 2012 01:50am)
ska vara volontär mitt ute bland bergen


volontär?
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jun 13 2012 05:56pm
Quote (umade @ Jun 14 2012 12:52am)
volontär?


google it dota noob)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 13 2012 05:59pm
Quote (fotosyntEz @ Jun 14 2012 01:56am)
google it dota noob)


MEN JAG VET VAD ORDET BETYDER DIN INVANDRARE :(

Jag undrar ju vad det är han ska göra

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 13 2012 06:00pm
Quote (fotosyntEz @ 14 Jun 2012 01:38)
gieb .jpgs nugler <3


skickar röksignaler ;)
Quote (umade @ 14 Jun 2012 01:52)
volontär?


På en typ skola.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll