d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hehehehe Den Här är Ny årets Sommarplåga Hehehe
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 10 2012 07:39am
inte old hehe

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 10 2012 07:44am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 10 2012 08:37am
Quote (SCXiao @ 10 Jun 2012 15:39)
inte old hehe

http://www.youtube.com/watch?v=GjQzOaooKkI


Måste va tidigt 2000 eller inbillar jag mig att jag hörde den som barn?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 10 2012 11:34pm
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Jun 11 2012 02:26am
Känner för att posta något random.

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 02:34am
Quote (Chefen @ 11 Jun 2012 07:34)
http://www.youtube.com/watch?v=HJEoNtN7j04


lol den där, hemska tider då man faktiskt lyssnade på sån skit.. eller ja var väl mer att man sökte det man egentligen diggade o lyssnade på all möjlig skit.. var väl där i slutet av högstadiet eller något.. runt 2004?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 02:36am
förövrigt årets nya sommarplåga med betoning på ny låt!

Member
Posts: 205,346
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 11 2012 03:55am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 11 2012 06:51am
TUNG LÅT. Sommarplåga numero uno

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 07:03am
Quote (Alphabetz @ 11 Jun 2012 14:51)
TUNG LÅT. Sommarplåga numero uno

http://www.youtube.com/watch?v=xyKd2Y_Ivxw


trodde det var ett skämt första gången jag hörde om att denna skulle bli en eventuell sommarplåga.. sen när jag började höra den på diverse krogar samt grillställen blev jag rädd för mänskligheten, gick ner i fosterställning på marken och skakade i 30minuter.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll