Quote (Alphabetz @ 11 Jun 2012 14:51)
TUNG LÅT. Sommarplåga numero uno
http://www.youtube.com/watch?v=xyKd2Y_Ivxw
trodde det var ett skämt första gången jag hörde om att denna skulle bli en eventuell sommarplåga.. sen när jag började höra den på diverse krogar samt grillställen blev jag rädd för mänskligheten, gick ner i fosterställning på marken och skakade i 30minuter.