Quote (SCXiao @ 9 Jun 2012 15:54)
Jag heter Mustafa. jag är 17 jordsnurr, jag är bra man,
jag jobbar min farbror på Homammed Livs öppettider: mån-fre 10-22 och lördag söndag 10-20 och jag har glimt i ögat.
jag ser väldigt svensken ut jag vet, men jag ändå arab. Jag söker dig, som är trevlig,
du måste vara svensk eller svensk uppehållstillstånd. Du måste vara hur gammal du vill,
snygg eller ful, tjock eller smal, eller smart eller dum, jag spelar ingen roll.
Jag söker seriöst förhållande, så vi kan gifta oss, så jag kan stanna i sverige.
Känner du att den pirrar i magen? Vill du förgylla min tillvara? Kom till mig vi gifter oss,
60-70 000 kronor? Om du vill vi kan göra många barn 10, 12 stycker söner,
abbdulla, Khaled, Senad, Achmed, Junior, Seid och kanske Peter. Inga dottrar! Dotter + sverige = problem, stor problem.
Men om du inte vill ha kärlek från mig och barn, bara pengar så ingen problem vi bara gifter oss på papper då.
Sen när uppehållstillstånd kom, vi skiljer oss å du kan gå på diskoteka..

var och när ?