d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 9 2012 07:54am
Jag heter Mustafa. jag är 17 jordsnurr, jag är bra man,
jag jobbar min farbror på Homammed Livs öppettider: mån-fre 10-22 och lördag söndag 10-20 och jag har glimt i ögat.
jag ser väldigt svensken ut jag vet, men jag ändå arab. Jag söker dig, som är trevlig,
du måste vara svensk eller svensk uppehållstillstånd. Du måste vara hur gammal du vill,
snygg eller ful, tjock eller smal, eller smart eller dum, jag spelar ingen roll.
Jag söker seriöst förhållande, så vi kan gifta oss, så jag kan stanna i sverige.
Känner du att den pirrar i magen? Vill du förgylla min tillvara? Kom till mig vi gifter oss,
60-70 000 kronor? Om du vill vi kan göra många barn 10, 12 stycker söner,
abbdulla, Khaled, Senad, Achmed, Junior, Seid och kanske Peter. Inga dottrar! Dotter + sverige = problem, stor problem.
Men om du inte vill ha kärlek från mig och barn, bara pengar så ingen problem vi bara gifter oss på papper då.
Sen när uppehållstillstånd kom, vi skiljer oss å du kan gå på diskoteka..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 9 2012 08:07am
Quote (SCXiao @ 9 Jun 2012 15:54)
Jag heter Mustafa. jag är 17 jordsnurr, jag är bra man,
jag jobbar min farbror på Homammed Livs öppettider: mån-fre 10-22 och lördag söndag 10-20 och jag har glimt i ögat.
jag ser väldigt svensken ut jag vet, men jag ändå arab. Jag söker dig, som är trevlig,
du måste vara svensk eller svensk uppehållstillstånd. Du måste vara hur gammal du vill,
snygg eller ful, tjock eller smal, eller smart eller dum, jag spelar ingen roll.
Jag söker seriöst förhållande, så vi kan gifta oss, så jag kan stanna i sverige.
Känner du att den pirrar i magen? Vill du förgylla min tillvara? Kom till mig vi gifter oss,
60-70 000 kronor? Om du vill vi kan göra många barn 10, 12 stycker söner,
abbdulla, Khaled, Senad, Achmed, Junior, Seid och kanske Peter. Inga dottrar! Dotter + sverige = problem, stor problem.
Men om du inte vill ha kärlek från mig och barn, bara pengar så ingen problem vi bara gifter oss på papper då.
Sen när uppehållstillstånd kom, vi skiljer oss å du kan gå på diskoteka..


:wub: var och när ?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 9 2012 08:14am
lold
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jun 9 2012 08:40am
Ska du ha en banankartong att åka hem i?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 9 2012 08:57am
<insert sparat smultron från din gb på lunarstorm here>
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 9 2012 10:20am
fan vad nice
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 9 2012 12:19pm
Ge mig annonsen, ska se om han vill gifta sig med en pojke.


=D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2012 12:30pm
fyfan vad starkt :D
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 9 2012 04:39pm
detta är ju inte helt ovanligt ^^
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll