d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Hjälp Om Skärmsladd > Fick En Sladd Med 3 "uttag"
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,372.00
Jun 8 2012 03:15pm
och min vägg har bara 2 uttag, finns det någon adapter/konverter till detta?

mvh
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 03:17pm
Testa ett grenuttag.



This post was edited by snoramej on Jun 8 2012 03:17pm
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,372.00
Jun 8 2012 03:19pm
en sådan här sladd med 3 uttag

http://www.deltaco.se/support/images/guide/001/1/BS1363.jpg

finns det någon adapter till denna så den passa i ett vanligt vägguttag?

This post was edited by enterman on Jun 8 2012 03:21pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 8 2012 03:21pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:19)
en sådan här sladd med 3 uttag


Borde finnas sådan adapter på random affär med elektronikgrejor, teknikmagasinet eller harald nyborg
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,372.00
Jun 8 2012 03:22pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:21)
Borde finnas sådan adapter på random affär med elektronikgrejor, teknikmagasinet eller harald nyborg


så det finns alltså sådana adaptrar? bra isåfall är min skärm räddad :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 03:22pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:19)
en sådan här sladd med 3 uttag

http://www.deltaco.se/support/images/guide/001/1/BS1363.jpg

finns det någon adapter till denna så den passa i ett vanligt vägguttag?


Finns i typ alla elektronikaffärer
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,372.00
Jun 8 2012 03:22pm
Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 23:22)
Finns i typ alla elektronikaffärer


vad heter den specifika adaptern om du vet?:)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 8 2012 03:23pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:22)
så det finns alltså sådana adaptrar? bra isåfall är min skärm räddad :)


Ja, finns det sladar så finns det adapters :P vill minnas att jag har haft grenar med 3-4 hål i dem till och med
Member
Posts: 16,823
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,372.00
Jun 8 2012 03:24pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:23)
Ja, finns det sladar så finns det adapters :P vill minnas att jag har haft grenar med 3-4 hål i dem till och med


varför håller man sig inte till den vanligaste med 2 uttag?:P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 8 2012 03:25pm
Quote (enterman @ 8 Jun 2012 23:24)
varför håller man sig inte till den vanligaste med 2 uttag?:P


Olika beroende på länder, i Sverige är det ju standard med två hål men inte överallt i världen B)

kolla http://teknikmagasinet.se
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll