☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Utgång Ikväll?
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 710
Replies: 35
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#1
Jun 8 2012 12:39pm
kesterhyoerrog
Ska gå ut ikväll tydligen, var ett BRA tag sen sist. huehue.
vad gör ni?!
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#2
Jun 8 2012 12:49pm
Har inge ork idag, druckit i stort sätt 2 veckor i rad varje dag förutom i måndags...
sovt så förbannat dåligt sista dagarna nu så det känns som att man är helt yr i skallen samt skakar och är stirrig i blicken lmao
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#3
Jun 8 2012 12:57pm
[x]Nepp, ska göra andra dumheter
Har städat och möblerat halva eftermiddagen ungefär, käkade god middag, gick till ica i spöregn och köpte öl, tog ett bad och nu ska jag bara vara hemma och chilla järnet
Snigelfis
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold
:
93.30
#4
Jun 8 2012 01:04pm
jAG SUPERPÅ MIN EXAMEN!!!!
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#5
Jun 8 2012 01:16pm
Ändrade planer -.-
blir krogen ändå
Marcusd0
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#6
Jun 8 2012 01:32pm
super hemma atm, ska fan aldrig mer göra det
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#7
Jun 8 2012 01:33pm
Quote (Marcusd0 @ 8 Jun 2012 21:32)
super hemma atm, ska fan aldrig mer göra det
But why? Det är awesome
Marcusd0
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#8
Jun 8 2012 01:35pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 21:33)
But why? Det är awesome
iaf inte när jag gamar, får brutal huvudvärk
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#9
Jun 8 2012 01:38pm
Quote (Marcusd0 @ 8 Jun 2012 21:35)
iaf inte när jag gamar, får brutal huvudvärk
lol nyburgare
Jag lirar poker och det brukar oftast gå mycket bättre efter ett par öl tbh
Marcusd0
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#10
Jun 8 2012 01:42pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 21:38)
lol nyburgare
Jag lirar poker och det brukar oftast gå mycket bättre efter ett par öl tbh
LoL funkar inte, poker lär funka
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact