d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nytt Dekrimspel :) > Klassiker ^^
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,884
Joined: Jan 14 2005
Gold: 5,481.00
Jun 7 2012 03:32pm
Nu har ett nytt Dekrimspel startat upp, de håller på att bygga upp det och gör uppdateringar i spelet väldigt ofta :)

http://www.dekrims.se/register/Peterzon

Jag får 5miljoner för att ni reggar er med den länken och de 4första att nå Rank Anhängare vilket är den andra ranken får 10Miljoner av mig :)
De andra får 5miljoner var :)
Ni får ha dubbla konton med nu i början för att de ska bli mer spelare, MEN ni kan inte värva er själva och få 5miljoner.
När spelet når 200Gangsters så kommer det en överraskning ifrån ägaren :)

Lycka till alla som provar på spelet :)

// PezN

GoGo
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 03:34pm
Jag pressade det där spelet som fan för några år sedan sen kom det någon patch och allt sög efter det.

Kommer ihåg varenda gäng i topplistan hade döpt om sig till "dekrim är skit" "fuck dekrim" "sug kuk dekirm" osv osv osv :D

Member
Posts: 6,884
Joined: Jan 14 2005
Gold: 5,481.00
Jun 7 2012 03:37pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 7 2012 09:34pm)
Jag pressade det där spelet som fan för några år sedan sen kom det någon patch och allt sög efter det.

Kommer ihåg varenda gäng i topplistan hade döpt om sig till "dekrim är skit" "fuck dekrim" "sug kuk dekirm" osv osv osv :D


jo därför de la ner det tillslut med, men dethär är några som spelade dekrim och inte hade något med skaparna och göra :).
Jag hoppas att spelet inte slutar som dekrim gjorde :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2012 03:46pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 23:34)
Jag pressade det där spelet som fan för några år sedan sen kom det någon patch och allt sög efter det.

Kommer ihåg varenda gäng i topplistan hade döpt om sig till "dekrim är skit" "fuck dekrim" "sug kuk dekirm" osv osv osv :D


hahah minns precis det också, det var fantastiskt där ett tag, sen blev de lite sämre med tiden men det var fortfarande bra, sen kom den där patchen med kvarter o allt vad det var, satan vad de sög då :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 03:50pm
Det sista jag behöver nu är att fastna i ett spel, så tänker inte ens registrera.. farliga grejer det där..
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 7 2012 04:11pm
Haha åh jag minns närm an spelade det som liten.

Jag gjorde en gubbe, spelade lite vanligt, köpte en pub och döpte den till Sköna horor. Om man besökte en pub blev man av med 10% av sina pengar då har jag för mig, och en dag när jag loggade in så hade jag typ 500 000 000 000 000 000.
Gav pengar till alla mina kompisar, köpte sönder allt, byggde flera Ranotti T10 eller vad dom hette, snabbaste bilarna, byggde allt man kunde, sen blev det tråkigt xD
Member
Posts: 6,884
Joined: Jan 14 2005
Gold: 5,481.00
Jun 7 2012 04:23pm
Quote (umade @ Jun 7 2012 10:11pm)
Haha åh jag minns närm an spelade det som liten.

Jag gjorde en gubbe, spelade lite vanligt, köpte en pub och döpte den till Sköna horor. Om man besökte en pub blev man av med 10% av sina pengar då har jag för mig, och en dag när jag loggade in så hade jag typ 500 000 000 000 000 000.
Gav pengar till alla mina kompisar, köpte sönder allt, byggde flera Ranotti T10 eller vad dom hette, snabbaste bilarna, byggde allt man kunde, sen blev det tråkigt xD


ja men nu är det inte så likt dekrim, men det är ett Gangster/maffia spel iaf :)
Member
Posts: 6,490
Joined: Oct 1 2007
Gold: 4,157.00
Jun 7 2012 05:20pm
du har stulit en halvtimma av mitt liv
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 7 2012 05:25pm
Makta cutta alla yo!.. Var ett "par" år sedan man nötade det spelet... Och Nukezone.
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Jun 8 2012 01:38am
åhnej pimpland ska det va
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll