☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Hur Får Man Stream Och Funka?
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 599
Replies: 28
Track Topic
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#1
Jun 6 2012 06:12pm
http://sv.twitch.tv/kerzhakovz
:S?
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#2
Jun 6 2012 06:15pm
xsplit?
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#3
Jun 6 2012 06:16pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 01:15am)
xsplit?
Jag har den på, låst på d3 fönster
men sen vet ja inte mer :S
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#4
Jun 6 2012 06:17pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 02:16)
Jag har den på, låst på d3 fönster
men sen vet ja inte mer :S
fixat inställningarna så den ska visa upp i twitch? och inloggning
Marcusd0
Member
Posts: 205,346
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#5
Jun 6 2012 06:18pm
Vad är problemet?
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#6
Jun 6 2012 06:20pm
Quote (Marcusd0 @ Jun 7 2012 01:18am)
Vad är problemet?
Registrera på twitch och ladda ner xsplit registrera adda broadcast på twitch men inget kommer upp på streamen
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#7
Jun 6 2012 06:36pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 02:20)
Registrera på twitch och ladda ner xsplit registrera adda broadcast på twitch men inget kommer upp på streamen
ser du din screen på xsplit?
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#8
Jun 6 2012 06:44pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 01:36am)
ser du din screen på xsplit?
nu verkar de funka men hur är kvaliten?
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#9
Jun 6 2012 06:49pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 02:44)
nu verkar de funka men hur är kvaliten?
inte den bästa, klarar datorn mer så är det bara öka
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#10
Jun 6 2012 06:51pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 01:49am)
inte den bästa, klarar datorn mer så är det bara öka
hur ökar man kvaliten?
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact