d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Får Man Stream Och Funka?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 06:12pm
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 6 2012 06:15pm
xsplit?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 06:16pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 01:15am)
xsplit?


Jag har den på, låst på d3 fönster
men sen vet ja inte mer :S
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 6 2012 06:17pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 02:16)
Jag har den på, låst på d3 fönster
men sen vet ja inte mer :S


fixat inställningarna så den ska visa upp i twitch? och inloggning
Member
Posts: 205,346
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 6 2012 06:18pm
Vad är problemet?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 06:20pm
Quote (Marcusd0 @ Jun 7 2012 01:18am)
Vad är problemet?


Registrera på twitch och ladda ner xsplit registrera adda broadcast på twitch men inget kommer upp på streamen
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 6 2012 06:36pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 02:20)
Registrera på twitch och ladda ner xsplit registrera adda broadcast på twitch men inget kommer upp på streamen


ser du din screen på xsplit?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 06:44pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 01:36am)
ser du din screen på xsplit?


nu verkar de funka men hur är kvaliten?
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 6 2012 06:49pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 02:44)
nu verkar de funka men hur är kvaliten?


inte den bästa, klarar datorn mer så är det bara öka :D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 06:51pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 01:49am)
inte den bästa, klarar datorn mer så är det bara öka :D


hur ökar man kvaliten?
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll