d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Fotboll Och Öl Tråden > Japp
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 5 2012 09:09am
Vilken öl och vilket fotbollslag gillar ni mest ?

Själv så är det väll Mariestad och Real madrid + MFF<3

This post was edited by heavypala on Jun 5 2012 09:13am
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 5 2012 09:11am
Öl: Arton56, Corona, Miller, Slotsguld

Fotboll: Fake and gay, kolla på WWE om du vill ha riktig sport istället för bögfjollor som jagar boll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 5 2012 09:11am
Quote (SCXiao @ Jun 5 2012 05:11pm)
Öl: Arton56, Corona, Miller, Slotsguld

Fotboll: Fake and gay, kolla på WWE om du vill ha riktig sport istället för bögfjollor som jagar boll


tss corona, tss.

Öster och guinness
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 5 2012 09:13am
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 17:11)
Öl: Arton56, Corona, Miller, Slotsguld

Fotboll: Fake and gay, kolla på WWE om du vill ha riktig sport istället för bögfjollor som jagar boll


the irony xd
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 5 2012 11:05am
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 15:11)
Öl: Arton56, Corona, Miller, Slotsguld

Fotboll: Fake and gay, kolla på WWE om du vill ha riktig sport i teater med smällfeta jänkare i trikåer som har jätte fräna coola spidermanmasker! som låsas slåss fast det hela är riggat!! YEAH



hade det stått becks istället fr slots blask guld hade du prickat in alla favvosarna!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 5 2012 11:10am
Öl: Kilkenny, Becks
Lag: DIF, Man City, Bayern Munich
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 5 2012 11:11am
Quote (Chefen @ 5 Jun 2012 19:05)
hade det stått becks istället fr slots blask guld hade du prickat in alla favvosarna!


Lär prova Becks någon gång då :thumbsup:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 5 2012 11:14am
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 17:11)
Lär prova Becks någon gång då :thumbsup:



hade inte riktigt fallit för dom tills jag spenderade 2 veckor i tunisien under ramadam -,- Gör inte detta grabbar ifall ni vill dricka öl!!

då serverade dom bara becks haha sen dess har dom haft ett eget fack nära hjärtat :rolleyes: en trogen kompis helt enkelt
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 5 2012 11:18am
släng ett öga på detta scx! :)

älskar att det går dom flesta galorna 2-3-4 tiden på nätterna och vi har alla kanaler på jobbet B)

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 5 2012 11:29am
Öl: N/A

Nykterist som en chef

Alltid hållt på Man. Utd sen är jag även passiv hammarbyare!

Obligatoriskt om man föds på Södermalm

e: när jag drack gillade jag Arbogas 10.2 or

Var aldrig mkt för öl, föredrog Vodka :D

This post was edited by Svartermetalisk on Jun 5 2012 11:32am
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll