d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kära Dagg Bock
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 5 2012 08:32am
jag och en kollega blev buksvågrar i helgen, genom en tredje kollega.

Vi highfivade och sånt på måndagen såklart.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 6 2012 03:29pm
Quote (Fil @ 5 Jun 2012 16:32)
jag och en kollega blev buksvågrar i helgen, genom en tredje kollega.

Vi highfivade och sånt på måndagen såklart.


jag och en kollega highfivade under akten B)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 6 2012 03:34pm
All is well in Skåne.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 6 2012 03:46pm
Quote (orvars @ Jun 6 2012 10:29pm)
jag och en kollega highfivade under akten  B)


:lol:
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 6 2012 04:54pm
var syftet med tråden att vi skulle få intrycket av att du är så jävla hunkig och ligger med mycket brudar eller att brudarna på ditt jobb är slampor?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 6 2012 04:57pm
Quote (Charlieone @ 7 Jun 2012 00:54)
var syftet med tråden att vi skulle få intrycket av att du är så jävla hunkig och ligger med mycket brudar eller att brudarna på ditt jobb är slampor?


Obv att han är slampa och har hunkiga brudar på jobbet
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 6 2012 05:23pm
Quote (Charlieone @ 7 Jun 2012 00:54)
var syftet med tråden att vi skulle få intrycket av att du är så jävla hunkig och ligger med mycket brudar eller att brudarna på ditt jobb är slampor?


Ja
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 6 2012 05:40pm
fel tråd

This post was edited by Svartermetalisk on Jun 6 2012 05:40pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 6 2012 11:00pm
Quote (Charlieone @ 7 Jun 2012 00:54)
var syftet med tråden att vi skulle få intrycket av att du är så jävla hunkig och ligger med mycket brudar eller att brudarna på ditt jobb är slampor?


Brewden är en slyna, obv
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll