d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fascisten I Mig Fick Precis Liv!
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 4 2012 01:01pm
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/elisabethoglund/article14924968.ab

Borde ge killen ett nackskott för ens nämna något som detta!
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 4 2012 01:05pm
Vilken pantat jävla idiot.
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 4 2012 01:06pm
Ah fyfan man blir nästan lite illamående.. -.-.-.-.-.-
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 4 2012 01:19pm
Quote (Makta @ 4 Jun 2012 21:01)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/elisabethoglund/article14924968.ab

Borde ge killen ett nackskott för ens nämna något som detta!


Quote (bomben @ 4 Jun 2012 21:06)
Ah fyfan man blir nästan lite illamående.. -.-.-.-.-.-


förlåt :cry:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 4 2012 01:19pm
Dummaste jag läst på länge.

Så han tror inte andra nationalsånger handlar om "deras storhetstider" och om hur det var på "gamla goda tiden" i deras länder?!


fake edit: Vem skrev denna artikel då?!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2012 01:25pm
Nackskott indeed, det är väl förfan illa nog att man knappt får sjunga hela sången längre.
Sverige - landet där man inte får va infödd för då är man garanterat rasist och hatar alla utom sig själv.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 4 2012 01:32pm
Quote (Litttle_Brother @ 4 Jun 2012 20:19)
Dummaste jag läst på länge.

Så han tror inte andra nationalsånger handlar om "deras storhetstider" och om hur det var på "gamla goda tiden" i deras länder?!


fake edit: Vem skrev denna artikel då?!


Finns ju en bild på häxan högst upp på sidan!
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Jun 4 2012 01:35pm
Jag tycker personligen att nationalsången är ganska onödig. Eller ja, dess överanvändning, då det inte bidrar till något egentligen.
Men detta var ju bara idiotiskt..

This post was edited by diablo_es on Jun 4 2012 01:35pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 4 2012 01:38pm


Snygg!?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 4 2012 01:46pm
äntligen en vettig idé, röstar ja obv! (nej är inte allvarlig, även om låten i sig har stört mig oerhört alla jävla vm turneringar) :D
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll