d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Bakelse Tråden > Jao
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 4 2012 10:36am
Här kan ni berätta vilken bakelse ni tycker är godast och roligast att baka.

Själv ligger ju klassiska Chokladbollen på 1a plats för mig,

This post was edited by heavypala on Jun 4 2012 10:36am
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 4 2012 10:45am
Baka? Det är för kärringar. Kunde du inte frågat vilken öl och vilket fotbollslag som vi gillar mest?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 4 2012 10:49am
Quote (Exzit89 @ 4 Jun 2012 18:45)
Baka? Det är för kärringar. Kunde du inte frågat vilken öl och vilket fotbollslag som vi gillar mest?


:angry:


Tevetårta ( http://www.ostran.se/nyheter/Emmaboda/ortens_kaennemaerke ) och Sachertårta ( http://www.recepten.se/recept/sachertaarta.html ) är mina favoriter
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 4 2012 10:55am
Quote (SCXiao @ Jun 4 2012 04:49pm)


:thumbsup:
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 4 2012 11:00am
Baka är #1

:D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Jun 4 2012 11:10am
Negerbollar.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Jun 4 2012 11:11am
Blattebollar
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jun 4 2012 11:12am
bollar
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 4 2012 11:18am
Quote (Exzit89 @ 4 Jun 2012 16:45)
Baka? Det är för kärringar. Kunde du inte frågat vilken öl och vilket fotbollslag som vi gillar mest?



rädd att jag håller med! närmsta jag kommer baka är nog shells varma bullar till kaffet eller en fika på ett konditori ^_^

dock är ju en & annan negerboll gott ibland ^^
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 4 2012 11:50am
runkbullar och bukkakke obv!
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll