oj.. aa det var ett tag sedan ^^
jobbade,söp,jobbade,söp,jobbade,söp etc etc
slutade med att våran klass var med på förstasidan på tidningen på skumpa frukosten DÅ vi var dom enda som förtära alkohol ordentligt SEN slutade vi det hela lite snyggt med å supa ner rektorn så han var med i varenda skvaller tidning i sverige (ofc fick han sparken)
för att tillägga! vi hade tävlingar i min skola vem som skulle få gå ner på ''trappan'' först, vi var med i 1 av 3... och i den slog nytt rekord med 50 cl öl på 1,6 sekunder om jag inte minns helt galet

Quote (Fil @ 4 Jun 2012 16:25)
Grattis!

En annan har 3 månader kvar till fem år utan att ha åkt dit för något mer än 300 i parkeringsböter
@ Orvars grattis

samma här fast jag stod på en invalido parkering och fick 800
This post was edited by Chefen on Jun 4 2012 10:27am