d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Studenten Imorn!
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 4 2012 08:43am
Grymt skönt!

IG i matte C dock :/

Hur var eran student? :angel:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 4 2012 08:47am
Quote (orvars @ Jun 4 2012 03:43pm)
Grymt skönt!

IG i matte C dock :/

Hur var eran student?  :angel:


ett minne blott
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 4 2012 08:54am
Jag var skit full.

Studenten är/var jävligt överskattad. Var väl kul att få presenter.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 4 2012 09:02am
Quote (orvars @ 4 Jun 2012 16:43)
Grymt skönt!

IG i matte C dock :/

Hur var eran student?  :angel:


tog studenten 2005 :/ så var ett tag sen..''dock kommer jag ihåg att vi drog ner till stockholm för att ta nån båt till nån ö där vi drack ner oss sen kom ingen och hämta oss :P

ska det bli kul och va arbetslös :) ?

This post was edited by Intenso8 on Jun 4 2012 09:05am
Member
Posts: 205,346
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 4 2012 09:09am
me2
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 4 2012 09:21am
Oj, tidig student?
Jag tog studenten 11/6 tror jag.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 4 2012 09:25am
Quote (orvars @ Jun 4 2012 04:43pm)
Grymt skönt!

IG i matte C dock :/

Hur var eran student?  :angel:


jävligt tidigt! Min student var mycket rolig.. Drack helt lagom, dock var jag bakfull vid ca 00.00 .. Lite segt
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 4 2012 10:20am
Najs! Idag gick min prövotid ut på körkortet B)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 4 2012 10:25am
Quote (ankiie @ 4 Jun 2012 18:20)
Najs! Idag gick min prövotid ut på körkortet  B)


Grattis! :)

En annan har 3 månader kvar till fem år utan att ha åkt dit för något mer än 300 i parkeringsböter

@ Orvars grattis :)

This post was edited by Fil on Jun 4 2012 10:25am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 4 2012 10:25am
oj.. aa det var ett tag sedan ^^

jobbade,söp,jobbade,söp,jobbade,söp etc etc

slutade med att våran klass var med på förstasidan på tidningen på skumpa frukosten DÅ vi var dom enda som förtära alkohol ordentligt SEN slutade vi det hela lite snyggt med å supa ner rektorn så han var med i varenda skvaller tidning i sverige (ofc fick han sparken)

för att tillägga! vi hade tävlingar i min skola vem som skulle få gå ner på ''trappan'' först, vi var med i 1 av 3... och i den slog nytt rekord med 50 cl öl på 1,6 sekunder om jag inte minns helt galet B)

:rolleyes:


Quote (Fil @ 4 Jun 2012 16:25)
Grattis! :)

En annan har 3 månader kvar till fem år utan att ha åkt dit för något mer än 300 i parkeringsböter

@ Orvars grattis :)



samma här fast jag stod på en invalido parkering och fick 800

This post was edited by Chefen on Jun 4 2012 10:27am
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll