d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Little_brother är Bög
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 487
Joined: Dec 8 2008
Gold: 0.28
Warn: 10%
Jun 3 2012 04:42am
little_brother är bög
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 3 2012 05:31am
vem är du?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 3 2012 05:51am
Vem fan är du?! Joevla rendåm xD

Och vem fan är Little_Brother btw?! vet bara vem Litttle_Brother här tbh.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 3 2012 06:14am
Quote (Litttle_Brother @ Jun 3 2012 12:51pm)
Vem fan är du?! Joevla rendåm xD

Och vem fan är Little_Brother btw?! vet bara vemLitttle_Brother här tbh.


wtfffffffff, aldrig lagt märke till :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 3 2012 06:28am
Quote (Litttle_Brother @ 3 Jun 2012 13:51)
Vem fan är du?! Joevla rendåm xD

Och vem fan är Little_Brother btw?! vet bara vemLitttle_Brother här tbh.


looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool?`
Du bytte ju lätt nu bara för att trolla? :O
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Jun 3 2012 06:30am
Kebabtallrik e ju rätt gött ändå
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 3 2012 06:34am
Quote (PlaaD @ 3 Jun 2012 14:28)
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool?`
Du bytte ju lätt nu bara för att trolla? :O


haha ne han har alltid haft 3 T:n
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 3 2012 06:38am
Quote (Orvar @ 3 Jun 2012 14:14)
wtfffffffff, aldrig lagt märke till :D


Quote (PlaaD @ 3 Jun 2012 14:28)
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool?`
Du bytte ju lätt nu bara för att trolla? :O


hahahah, så många som aldrig ser de :D

Få som sett det "på egen hand" så att säga.


och nej som nicke sa, jag har alltid hetat med 3 t :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 3 2012 06:40am
Quote (Litttle_Brother @ 3 Jun 2012 14:38)
hahahah, så många som aldrig ser de :D

Få som sett det "på egen hand" så att säga.


och nej som nicke sa, jag har alltid hetat med 3 t :)


Lies it's all lies!!!!!

Eller kanske därför alla skriver L_B alt. L_S hela tiden för ingen vågar stava fel.
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 3 2012 06:47am
Stämmer.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll