d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Blizzard - Support > Bra/dålig?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 1 2012 02:32pm
Brukar ni någonsin ha problem med deras support? Mitt account blev nyligen hackat, hann dock ändra lösen o fixa snabbt, men haxxorn hann fortf ta mitt vapen & guldet

Men Blizzard tog hand om det sjukt snyggt, fick svar efter en minut, och efter en timme var allt fixat, jävligt otippat imo, då de inte alltid är så bra, imo

Vad har ni för erfarenheter med dess support? :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 1 2012 03:04pm
När man spelar wow = Delete WTF and addon foler!
Eller TL:DR = Working as intended!

Har inte haft problem i andra blizzard spel så vetefan om det är någon skillnad!
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jun 1 2012 03:40pm
Kommer ihåg att jag blev hackad på SC2 en gång, fyllde i en ticket sådär kl 5 på en söndag och de hade fixat tillbaka accet på 20min :)

Mkt bra support
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 1 2012 03:55pm
Quote (d0oh @ Jun 1 2012 10:40pm)
Kommer ihåg att jag blev hackad på SC2 en gång, fyllde i en ticket sådär kl 5 på en söndag och de hade fixat tillbaka accet på 20min :)

Mkt bra support


Jo, trodde inte det tbh :o

Första gången jag hade ett diablo 3 problem så svarade de först efter 8 dagar, och frågade om jag ville rollbacka kontot till det som kontot var för 9 dagar sen :wacko:

Men den här gången gick det sjukt smidigt
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 1 2012 04:45pm
bara bra erf här
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 2 2012 05:57am
jävligt otippat imo, då de inte alltid är så bra, imo
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 2 2012 06:47am
Deras support äger! Fick nytt pw direkt när jag hade problem, har alltid fått hjälp med det jag behövt.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 2 2012 06:55am
En av de bästa supporten tror jag..
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
Jun 3 2012 02:47pm
suttit o väntat i 9 timmar på att dom ska rollbacka mitt hackade d3 konto :) drygt att dom e sega men man ska väl glad om man får tbx nåt överhuvudtaget. tycks vara lättare att bli hackad på d3 än d2
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 3 2012 02:53pm
Quote (fiend3n @ Jun 3 2012 09:47pm)
suttit o väntat i 9 timmar på att dom ska rollbacka mitt hackade d3 konto :) drygt att dom e sega men man ska väl glad om man får tbx nåt överhuvudtaget. tycks vara lättare att bli hackad på d3 än d2


Jo, true dat

Men nu har jag skaffat deras mobile authenticator eller va d nu kallar d, så funkar nog bra nu :)
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll