d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej Alla
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3
Joined: Jun 1 2012
Gold: 0.00
Jun 1 2012 01:35pm
Fan vad nostalgisk man blir när man kollar igenom detta forum, helt galet när man tänker tillbaka på tiden när man hängde här :) inge ansvar bara spela och ha kul hela dagarna hehe... Intressant att se hur många det egentligen är som fortfarande finns kvar här och fortfarande är aktiva.

Hoppas ni har det bra grabbar och enstaka tjejer.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 1 2012 01:39pm
Vilket account använde du på den tiden då?
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Jun 1 2012 01:42pm
Ansvar är väl helt okej? Annars får man ju ingen lön!
Member
Posts: 3
Joined: Jun 1 2012
Gold: 0.00
Jun 1 2012 01:43pm
Quote (LorveN @ Jun 1 2012 09:42pm)
Ansvar är väl helt okej? Annars får man ju ingen lön!


Jo det har du ju rätt i, men tiden då man hängde här så gick man ju fortfarande i skola och var finansierad av mamma & pappa :)
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Jun 1 2012 01:50pm
Quote (vafan193 @ 1 Jun 2012 20:43)
Jo det har du ju rätt i, men tiden då man hängde här så gick man ju fortfarande i skola och var finansierad av mamma & pappa :)


Om du känner att det var bättre än att jobba, dra in egen lön, egen lägenhet, och dessutom kunna besöka mamsen någon gång då och då för god middag, ja då vet jag inte vad jag ska tro... :P
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jun 1 2012 01:56pm
Quote (LorveN @ Jun 1 2012 08:50pm)
Om du känner att det var bättre än att jobba, dra in egen lön, egen lägenhet, och dessutom kunna besöka mamsen någon gång då och då för god middag, ja då vet jag inte vad jag ska tro... :P


Men du är ju skev
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 1 2012 01:56pm
Vem är du?
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Jun 1 2012 02:00pm
Quote (Mikob @ 1 Jun 2012 20:56)
Men du är ju skev


Är jag? Lön > ansvarslöshet.
Member
Posts: 3
Joined: Jun 1 2012
Gold: 0.00
Jun 1 2012 02:13pm
Tiden när man var yngre och ansvarslös och nutiden är är/var ju bra på olika sätt, vet inte riktigt vad det är du försöker säga men, om det du undrar är ifall jag hellre skulle vilja bo hemma och vara ansvarslös i dagsläget, så nej jag skulle inte vilja...
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Jun 1 2012 02:21pm
Vore väl isåfall om man vill bo hemma och jobba = betala ingen hyra, men då kan man inte gå runt naken och fisa när man vill :(
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll