Quote (ImoK @ 1 Jun 2012 12:53)
min bror fick det i vintras när han var hemma.
han sa att han såg en negerpojke sitta i stolen bredvid honom o stirra som fan, jag garvade sönder
dock sket jag på mig för han skrek svinhögt när han vaknade
Haha! Men det har aldrig hänt dig?
Hmm, kan inte minnas att jag skrikit högt när jag vaknat upp ur tillståndet någon gång. Eller ah, skrikit till har jag väl gjort kanske ^^. Nuförtiden så försöker jag typ somna om eller något om jag märker att jag befinner mig i en sömnparalys.
Tyvärr så minns jag absolut ingenting av vad jag har hallucinerat. Förmodar att jag har förträngt det
