Quote (PhearCIII @ 30 May 2012 22:41)
Skriv den ni röstar på, kan inte ha poll då de är mer än 10 pers

Då jag inte är hemma imorgon så blir det ingen vinnare förrän Fredag cirkus 21:00
http://i46.tinypic.com/34ovasm.pnghttp://i46.tinypic.com/34ovasm.png
Jag tar ditt efternamn, tänk på det.
Annars: Vote på Mikso perkele koskinen rastasuta (aka berhemuli)