Topic
Gäller endast Svenskar, ni besökare från Finland kan sluta läsa redan nu

Så ni icke högkomstintagare (som Rob skulle säga) ska motivera fint varför ni ska få er fula orb betald, samt rita en fin bild i paint!
Ni får MAX ha 6000FG, annars känns det lite onödigt att betala en orb för 2500..
/E; Står en i rubriken, men känner jag mig snäll kan det hända att det blir 2 totalt
This post was edited by PhearCIII on May 27 2012 04:11pm