☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Samsung Galaxy Ace
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 545
Replies: 12
Track Topic
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#1
May 26 2012 04:56pm
Värt? Funderar på comviq's erbjudande då jag tankar för den summan varje månad.. Om den inte är så bra så kan jag ju hiva iväg den till någon annan istället men tänkte se om någon swesubare har en sådan?
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#2
May 26 2012 06:07pm
Alla här är antingen iPhone, HTC eller Nokia 3310 ägare
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#3
May 26 2012 07:05pm
Quote (Spetch @ May 27 2012 01:07am)
Alla här är antingen iPhone, HTC eller Nokia 3310 ägare
Iphone: Check
HTC: Check
3310: Check
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#4
May 26 2012 07:15pm
den är helt okej för det priset
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#5
May 27 2012 01:58am
jag har en ace
inte haft några problem med den än så länge
Quote (ImoK @ 27 May 2012 03:15)
den är helt okej för det priset
detta + så tycker jag den är bra mycket mer bekväm än galaxy s2
CraZeeY
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold
:
14,327.50
#6
May 27 2012 12:33pm
Har en Ace, tappade den i toan i onsdags, inget hände..
SKIT
bra lur
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#7
May 27 2012 02:01pm
errrrr, läste avtalet för "minimitankningsdealen" precis. det är ju skit, köp ett abonnemang istället.
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#8
May 27 2012 02:21pm
Har alla i Swesub fått någon slags köpmani?
Dinkydamn
Member
Posts: 505
Joined: Oct 2 2005
Gold
:
0.00
#9
May 27 2012 02:53pm
Quote (Charlieone @ 27 May 2012 20:01)
errrrr, läste avtalet för "minimitankningsdealen" precis. det är ju skit, köp ett abonnemang istället.
SWE?!
This post was edited by Dinkydamn on May 27 2012 03:02pm
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#10
May 27 2012 03:02pm
Quote (Spetch @ 27 May 2012 02:07)
Alla här är antingen iPhone, HTC eller Nokia 3310 ägare
Så har jag en ZTE ;PpPppPPpPPpPPpppPpPPPpPPppPppPPpPPppPPPppPppPPppppPPPpppPPPpp
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact