allergi, asssåååå åhhhh. Fuck life.
Måste göra en klagotopic nu

Snora värre än när man är sjuk
/10.
Klia sig i ögonen som om man har rabies
/10.
Nysa 24/7 tills nosen (näsa inte nos) går sönder
/10.
:((((((((((((((((
Aja blir att uppsöka Apoteket asap då så får man knarka pollentabletter.
Nån annan som också har pollenallergi och/eller vet nå bra sätt för att motverka skiten?

/LILLA SYSTER.
This post was edited by Litttle_Brother on May 25 2012 12:08pm