d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skriver En Vetting Och Intressant Grej På Fb.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 25 2012 02:19am
1 kommentar 2 likes någonsin..

Skriver att jag har massa pengar atm!
10 kommentarer och 7 likes på 2 min

Jävla judar till vänner jag har :lol: :angry:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 25 2012 02:27am
Quote (Makta @ 25 May 2012 10:19)
1 kommentar 2 likes någonsin..

Skriver att jag har massa pengar atm!
10 kommentarer och 7 likes på 2 min

Jävla judar till vänner jag har :lol: :angry:


Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 25 2012 02:35am
Quote (PlaaD @ 25 May 2012 09:27)
http://i49.tinypic.com/ejherr.jpg


Tänkte posta den. Men min nazinivå hade gått för långt!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 25 2012 03:24am
Quote (Makta @ 25 May 2012 10:35)
Tänkte posta den. Men min nazinivå hade gått för långt!


nazinivån kan aldrig bli för hög...
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 25 2012 03:48am
Quote (PlaaD @ 25 May 2012 10:24)
nazinivån kan aldrig bli för hög...


Jo.. När man börjar bygga läger för sina grannar.. :@
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 25 2012 04:22am
Quote (Makta @ 25 May 2012 10:48)
Jo.. När man börjar bygga läger för sina grannar.. :@


bara början
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll