Sista timmen på jobbet var tokstressig, springa upp och ner mellan avdelningar samt bära tvätt och sopor. Sedan springa till stationen för att man håller på att missa bussen, och efter en timmes färd i en buss varm som en bastu skulle man gå drygt 1,5km hem i solen. Har så mycket pungsvett att man kan tro att jag kissat på mig :S