d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bada, Någon?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 24 2012 10:01am
Sista timmen på jobbet var tokstressig, springa upp och ner mellan avdelningar samt bära tvätt och sopor. Sedan springa till stationen för att man håller på att missa bussen, och efter en timmes färd i en buss varm som en bastu skulle man gå drygt 1,5km hem i solen. Har så mycket pungsvett att man kan tro att jag kissat på mig :S
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 24 2012 10:14am
badade nyss, sen åt jag lite pasta i solen efter det glodde jag lite serieavsnitt i solen... sen drog jag
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 24 2012 10:56am
Pungsvett = Standard B)
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll