Hej och tack för mej,nu är jag här klar,
vet att det kommer snackas en hel del bland er godingar som är kvar.
Jag kom till er stollar och rörde om,
jag gav er två dårar att att skriva om;)
Complicated som pedofil är,
vart i en 13 åring kär.
När det inte ledde nån vart,
i hans ögon det blev svart.
Lady Gaga hade jag gärna till min hustru tatt,hannuka och stampa på glas inlindat i duk,
det hade gjort mej glad,tyvärr så är det så att hennes trosa kan innehålla ku.......
Nu till saker som roligare är,
till exempel att sommaren är här.
Lättklädda flickor jag överallt ser,
och tänker kan dom inte visa mer?
Fil rakryggad ärlig man med kurage,
kan kanske någon gång i framtiden se in i mitt garage!
Han ifråga satte mej som sebör,
tänkte konstigt att han är den enda som detta gör?
För Fil jag bugar och bockar,
och hoppas hans raka näsa flera brudar lockar.
Intense08 din lilla råtta dej ej att förglömma,
gillar dej så hoppas att nästa stolle du inte så bråttom du har att döma;)
tänk om jag 100 tals mille hade
skulle jag tänk donate lite till PlaaD..e!!
Tack alla ni som dömt mej så hårt,
som dessutom pmat mej o sagt f´låt!!
Till errorz som pma mej så tufft -fyfan vad du blev slammad din nolla!!
kanske ska lära sig om thread omkolla.
Till er som ej pallat att säga för förlåt,
till er i slutet det finns en låt!
Daxs att rensa min profil,
kanske tänker köpa ny bil;)....nääää!!
Ses kanske om några år,
hoppas att detta forum fortgår.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9QS0q3mGPGgMvh:Anton ...kram!
This post was edited by kung_kanta on May 24 2012 09:15am