d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Kul!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
May 24 2012 09:07am
Är nu i kö för bli upplåst :D
Någon som vet ungefär hur lång tid det tar?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 24 2012 09:08am
allt ifrån 1vecka till 2 år
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
May 24 2012 09:12am
Quote (ChingeR @ May 24 2012 03:08pm)
allt ifrån 1vecka till 2 år


Får hoppas på lite kortare än 2 år då jag väntat på
Att få hamna i kön i 2 år redan :P
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 24 2012 09:28am
Quote (M00NSHINE @ 24 May 2012 17:12)
Får hoppas på lite kortare än 2 år då jag väntat på
Att få hamna i kön i 2 år redan :P


jag var 1,5 år
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 24 2012 02:19pm
Quote (ChingeR @ May 24 2012 04:08pm)
allt ifrån 1vecka till 2 år


Men lol, 1 vecka e ju bara om njag gjort fel xD

Annars tar det en ca 4månader - 1år om du följer reglerna och är aktiv

Dock så är 4 månader bra sällsynt ^^

men välkommen tillbaka! :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll