d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Loggbok
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 23 2012 02:29pm
Behöver hjälp att skriva ikapp 5 veckor. Offer 14k fg. Måste vara på mvg nivå etc
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 23 2012 02:30pm
Quote (Deadlyy @ 23 May 2012 22:29)
Behöver hjälp att skriva ikapp 5 veckor. Offer 14k fg. Måste vara på mvg nivå etc


nab :D
våran grupp behövde inte ens skriva loggbok huehue.
om det nu är projektarbete vi pratar om.

This post was edited by Nickeee on May 23 2012 02:31pm
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 23 2012 02:32pm
Quote (Nickeee @ May 23 2012 09:30pm)
nab :D
våran grupp behövde inte ens skriva loggbok  huehue.
om det nu är projektarbete vi pratar om.


lol wtf

aa fast UF som projektarbete
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 23 2012 07:36pm
är det ett vanligt projekt arbete i valfritt ämne? isf kan ja kolla igenom mailen och se om mitt gammla är kvar, phree

Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 23 2012 07:46pm
15k fg är Putte B)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 24 2012 04:42am
Quote (Deadlyy @ 23 May 2012 22:32)
lol wtf

aa fast UF som projektarbete


vi behövde itne det på vårat UF :P
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 24 2012 04:47am
i loggboken är det väl bara fråga gruppen vad du gjort ?
eller kör du själv?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 24 2012 06:32am
Quote (Marcusd0 @ May 24 2012 02:46am)
15k fg är Putte B)


xDDD

Quote (ChingeR @ May 24 2012 11:42am)
vi behövde itne det på vårat UF :P


dafuq, dålig skola!

Quote (Ekaan @ May 24 2012 11:47am)
i loggboken är det väl bara fråga gruppen vad du gjort ?
eller kör du själv?


Aa ska skriva vad jag har gjort med fokus på vad har lärt mig och utvecklingen av mitt personliga varumärke lolol

Inte svårt att skriva, tar bara tid som jag inte har atm ^^
Member
Posts: 15,657
Joined: Nov 13 2010
Gold: 613.60
May 24 2012 01:49pm
Quote (Deadlyy @ May 24 2012 02:32pm)
xDDD



dafuq, dålig skola!



Aa ska skriva vad jag har gjort med fokus på vad har lärt mig och utvecklingen av mitt personliga varumärke lolol

Inte svårt att skriva, tar bara tid som jag inte har atm ^^


För mycket d3 eller?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 24 2012 01:50pm
Quote (zx_thecp @ May 24 2012 08:49pm)
För mycket d3 eller?


Lapras op
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll