Quote (Marcusd0 @ May 24 2012 02:46am)
15k fg är Putte

xDDD
Quote (ChingeR @ May 24 2012 11:42am)
vi behövde itne det på vårat UF

dafuq, dålig skola!
Quote (Ekaan @ May 24 2012 11:47am)
i loggboken är det väl bara fråga gruppen vad du gjort ?
eller kör du själv?
Aa ska skriva vad jag har gjort med fokus på vad har lärt mig och utvecklingen av mitt personliga varumärke lolol
Inte svårt att skriva, tar bara tid som jag inte har atm ^^