d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
12321Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 08:20am
Ni alla vet att kung_kanta har använt sig utav en volvo v60 black r i bilder. Visst kul för honom har man tänkt, men det har ju inte känts så häftigt så jag har brytt mig om att vara särskilt källkritisk.
Men eftersom han stött ifrån sig så häftigt av kritiken, och en av bilderna innehöll garaget.org-s logga så tänkte jag att man lika gärna kunde göra en kontroll, eftersom ingen annan uppenbarligen
dragit samma slutsats så tänkte jag att jag kunde bekräfta att kung_kanta hade en volvo v60 black r.
Jag letade upp densamma på garaget.org, mailade bilens ägare och frågade om han hade ett konto på d2jsp. Han kände inte ens till sidan..



Här complicated, hade du haft något innanför pannbenet hade du redan kontrollerat det här.
Det här visar att complicated är det spånhuvud vi alla redan visste att han var, och att kung_kanta är en bluff.

http://dl.dropbox.com/u/71571391/prtscr.jpg

Sorry kung_kanta, jag ville tro dig.

Eftersom ni alla litar på mig behöver jag inte printa min pm-logg med bilägaren på garaget.

This post was edited by Fil on May 23 2012 08:21am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 23 2012 08:22am
Gj!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 23 2012 08:24am
inte förvånad, man märkte det på hur kanta skötte snacket, hur som helst lär han väl komma in nu "hehe f1 trollade aså, skrattar som fan"
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 23 2012 08:33am
ggwp
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 23 2012 08:33am
Quote (Jewhannes @ 23 May 2012 15:24)
inte förvånad, man märkte det på hur kanta skötte snacket, hur som helst lär han väl komma in nu "hehe f1 trollade aså, skrattar som fan"


abooooooooooooooo
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 23 2012 08:37am
Quote (AsDrake @ 23 May 2012 16:33)
abooooooooooooooo


len
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 08:39am
Bra jobbat! Vet inte om det är värt ansträngningen men det avhåller väl nissen från att snacka smörja i fortsättningen.
Communities är fulla av kuksmätare och fiskehistorier så det är liksom knappast förvånande. Tycker att bilar är rätt fånigt att skryta om i vilket fall som helst.
Cred får man av hur man beter sig på forumet och inte alla de magiska saker man påstår sig göra IRL.

This post was edited by GuZ on May 23 2012 08:43am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 08:41am
Quote (Jewhannes @ 23 May 2012 16:24)
inte förvånad, man märkte det på hur kanta skötte snacket, hur som helst lär han väl komma in nu "hehe f1 trollade aså, skrattar som fan"


inb4 complicated returns dock kanske han inte kan komma in på swesub det är väl därför han fick sin warn ?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 08:45am
Quote (GuZ @ 23 May 2012 16:39)
Bra jobbat! Vet inte om det är värt ansträngningen men det avhåller väl nissen från att snacka smörja i fortsättningen.
Communities är fulla av kuksmätare och fiskehistorier så det är liksom knappast förvånande. Tycker att bilar är rätt fånigt att skryta om i vilket fall som helst.
Cred får man av hur man beter sig på forumet och inte alla de magiska saker man påstår sig göra IRL.


Det var dock ingen ansträngning. Mitt detektivarbete tog 2 minuter :P

Tycker dock han har betett sig schyst. Men men..

This post was edited by Fil on May 23 2012 08:48am
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
May 23 2012 08:47am
Antagligen kommer han inte komma in hit, vilket vore det bästa för att bevara en liten gnutta värdighet :wallbash:
Go Back To Svenska Topic List
12321Next
Closed New Topic New Poll